SPØRGSMÅL ??????

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

SPØRGSMÅL ??????

Post by Jeanie »

Kan jeg ændre min adgangskode ?????

Nogen "læser " indlæggen inden jeg når det ??

Jeg har ikke "klikket" marker alle som læste...???????
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Tror nak at det bare er du selv som har læst indlegget!
Når du trykker på forhåndsvisning vil det være læst af en person når det kommer opp på "tavlen", nemlig af dig! :mrgreen:

Ellen,som også undret over det :oops:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Og hvis du vil ændre password gør du det ved at klikke på profil lige under strigle-logoet.

HEr kan du så indtaste nuværende og nyt password :D

Jeg var også ude for i forgårs at alle indlæg pludselig var læste selvom jeg ikke havde set dem.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Jeanie

Post by Jeanie »

Ja det er en mulighed Ellen, men nu har jeg ændret det, og det virker indtil vidre som om min teori holdt stik !!

Det er sjældent jeg trykker på forhåndsvisning..derfor alle stavefejlene.. :mrgreen:
Jeanie

Post by Jeanie »

Hov Helle !! Lidt sjovt, når vi har været tilmeldt T...N.. ???????..Du er jo stadig tilmeldt eller ????... :roll:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Mærkværdigt. Jeg oplever nøjagtig det samme og gjorde det også på det gamle forum???

Og det er jo altså ikke mine egne indlæg, men jer andres, der står som læste nogen gange (så jeg ikke opdager at der er kommet svar i mine egne tråde :oops: )

Jeg gik ud fra at det var ungerne eller manden, der gik ind og læste med (puteren logger jo på i mit brugernavn automatisk), men æææh - det er måske ikke tilfældet?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Så vil jeg også spørge dumt. :wink:

Jeg kan altså ikke se hvilke indlæg jeg har læst og ikke.

Skifter overskriften farve eller hvordan?


Hilsen
Britta
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Det skjer for meg også!
Og som Lone skriver, skjedde det også i "gamle" Strigler.

Min teori er at når de blir eldre (altså fra yesterday) blir de automatisk markert som læst?

For jeg syns altså at det kun skjer med de som ar fra dagen inden og ældre som blir "læst".
Tror ikke at jeg har opplevd det med nye tråder eller tråder med nye svar.
Kun når klokken passere 24, da skjer der noget!?

Hmm,merkelig?

Kan være at en eller annen nerd kan ordne det?
Jeanie

Post by Jeanie »

Nå men uanset hvad det er der gør det, så er det træls...havde helt overset din BAGEKAGE tråd Elsoma...og flere af Gunillas æseltråde !!!

:(
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Britta: Der kommer en lille rød pil i knappenålshovedet på opslagstavlen, hvis der er nye indlæg i en tråd :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply