Gravid/ allerede født??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Gravid/ allerede født??

Post by LittleJohn »

Hej!

Så er jeg tilbage igen - tror jeg.

Jeg har været væk et stykke tid og blev egenligt nysgerrig efter hvem herinde der var/ er gravide og hvem der allerede har født - tjaa i skal kun fortælle det, hvis det ikke er en hemmelighed.

Knus fra Gitte
Find mig p
Lisbeth Sejberg

Re: Gravid/ allerede født??

Post by Lisbeth Sejberg »

Jeg har født, men det var i 1984, så det er vist ikke relevant for tråden :hhansen:
Mvh. Lisbeth
aribeth

Re: Gravid/ allerede født??

Post by aribeth »

jeg ville ønske jeg havde født... de sidste 3 dage har jeg ligget på sofaen pga amokgået symfyseløsning og gør det så altså endnu.... det bliver nok ikke bedre før uhyret kommer ud... men han vil hellere ligge og sparke mig hårdt i siden derinde.... "devilspawn"!!!!!! :ondgrin:

der er 6. dage til min terminsdato... min mave er sunket... ungen er sunket og derfor gør det så NAS... så det er egentlig bare spild af tid at være mere gravid... (kom nu ud baby!!!!)



Katrine
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Re: Gravid/ allerede født??

Post by Tigerbaby »

Er der virkelig kun 6 dage til termin, Katrine? Jeg synes godt nok tiden er fløjet.

Nå, jeg skal ikke føde, men min veninde skal i næste måned, det glæder jeg mig lidt til.
Krog
Posts: 76
Joined: Mon 30. Oct 2006 19:53

Re: Gravid/ allerede født??

Post by Krog »

Jeg er gravid og har termin 6 april :-)
Jo mere jeg ved, jo mere ved jeg hvad jeg ikke ved.
aribeth

Re: Gravid/ allerede født??

Post by aribeth »

ja det er lidt skræmmende at det er allerede om 6 dage terminen er .... for jeg synes selv det er gået hurtigt... men når jeg så tænker på ridelejren og sådan noget som jo er laaaang tid siden, så var jeg jo også gravid der... og så forekommer det mig at jeg har været gravid i en evighed.....


Katrine
Micita
Posts: 217
Joined: Wed 12. Jul 2006 21:50

Re: Gravid/ allerede født??

Post by Micita »

Jeg fødte fantastiske lille Martin 21. juli 08 :elsk:
User avatar
CharlotteL
Posts: 106
Joined: Sat 13. Dec 2008 16:27

Re: Gravid/ allerede født??

Post by CharlotteL »

ja jeg er gravid med termin til sep.
Knus Charlotte
Nu husejer
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Gravid/ allerede født??

Post by Anja »

Jeg fødte 17. nov.
User avatar
Tristan
Posts: 273
Joined: Wed 22. Oct 2008 16:36

Re: Gravid/ allerede født??

Post by Tristan »

Jeg fødte 24. juni 2008 og nyder at være på barsel :-)
Post Reply