Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by 99E »

...og bedste. At I ved det.
Og det her er et totalt rygklapperindlæg, I skal bare give mig ret og sige at hun er sød og dygtig - så er I advaret... :lea:

Vi legede i ridehallen i går - med en masse slags overgange i "Finesse".
Og Mikkel gad godt holde på et kamera imens.

http://www.facebook.com/video/video.php?v=47059490535
:elsk:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by Glory »

Jeg synes, at det ser herre-sejt ud, og det er garanteret supersvært det du gør :askepot: - men jeg har jo virkelig ingen anelse om, hvad jeg skal kigge efter :roed:

Jeg er altså nødt til, lige at spørge dumt - hvad filan er det du sidder og laver med armene i starten af klippet?? :ehh:

Og hvad gør den dersens dusk under maven godt for?

Lækker pony det er det sgu´- det kan jeg da alligevel se, selvom jeg ikke har forstand på det :jeanie:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Amts
Posts: 146
Joined: Sun 28. Sep 2008 19:02

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by Amts »

Udover det er belastende at links åbnes i samme vindue så får jeg også denne besked når jeg klikker på dit link: Du skal logge på for at se denne side

Jeg er ikke på Facebook så kan desværre ikke se om din pony er verdens sødeste og dygtigste eller mine egne to stadig har titlen :hhansen:
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by HeidiO »

Hun ser superlydig og afslappet ud :askepot:

Dusken under maven havde jeg slet ikke set i første omgang - så jeg var lige nødt til at se videoen igen :heidio: og det med armene vil jeg også gerne have en forklaring - sådan noget har jeg aldrig set før :-)
Heidi
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by 99E »

Det i starten altså hvor hun lissom pløjer ridebane med mulen?
I virkeligheden er det fordi jeg sad og stivede i skuldrene, så jeg overdrev mine bevægelser lidt for at løsne op. Jeg sidder og "aer" tøjlen, det er "Pløj Ridebane"-signalet.
:roed:

Det andet - altså indvendige hånd, er for at hjælpe hende op i den forreste del af ryggen + støtte indvendige skulder. Jeg tror nok at det er en ide Parellierne har tyvstvålet eller i hvert fald fået inspiration til fra Philippe Karl.
:ehh:

Dusken under maven er bare en totalt übersej holde-fluer-væk-dusk, der hænger fast i gjorden. Jeg elsker at ride dressuragtige ting, men hader outfittet - til gengæld går jeg i jeans og skjorte det meste af tiden, og elsker mine westernstøvler og -sporer. Cross dressing og det der.
:ninie:

I øvrigt har Sorcha tabt sig så meget nu, at både for- og baggjord kan spændes et hul strammere - og der er altså knap 5 cm mellem hullerne...
:jeanie:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by 99E »

De stakler, der ikke er på FaceBook endnu... :jeanie: ...kan finde samme video på YouTube.
http://www.youtube.com/99E
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by KatieKat »

Verdens sødeste og ikke mindst dygtige pony. Man kan godt se at hun har tabt sig. Fine Sorcha.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by Lena »

Klapper Sorcha på ryggen og siger: "Døøøøøøøøgtiiii"

Det ser herresejt ud........ hvis man ellers kan abstrahere fra den åndsvage dusk under gjorden............ :hhansen:
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by 99E »

Altså I er bare overhovedet ikke med på Vaquero-beatet!
JEG elsker min dusk!
:lea:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Min pony er verdens sødeste og dygtigste...

Post by CXEC »

Døøøøøøøøti Ponze Ninie! Jeg forstod heller ikke det med din aen tøjler, men der er jo en pointe med det kan jeg se.

Kan også se at jeg skal have lagt flere muskler på min Ponze......men det er en lidt anden snak.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply