Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Post by Dolly Parton - Windstrup »

:mur: Så kom dagen endelig hvor strømmen i min lejlighed skulle tændes igen, jeg ringede i morges efter misse kyllingen havde været til dyrlæge og fået sit shot i nakken, og fik en sur kælling i røret :brok: Ja så skulle jeg altså også være der kl 13 nu hvor jeg ændrede tiden fra 12.30 til 13 :ehh: ja okey frau sur mule jeg er der kl 13 senest i promiss :respekt:

Jeg ventede... og ventede.... og ventede lidt mere imens jeg gjorde lidt rent, skiftede rottens bure, vaskede op, lavede noget kryds og tværs osv. osv. og til sidst kl 17 ringede jeg igen til DONG for at høre hvor i hel.... de blev af ?!?

- Der var IKKE bestilt genåbning idag ! :vader: lede møg et eller andet havde ikke alligevel booked en genåbnings tid, så jeg har brugt det meste af min fridag på at vente på INGENTING :mur: :mur: :mur: OG nu kom der så liiige oveni et aften tillæg :brok:

Nå men ham jeg fik i røret var meget hurtig til at finde en teknik slave der var i nærheden, og indenfor 30-45 min. kom han så, og så kom næste øv punkt på dagen - han kunne godt slå strømmen til - altså til el skabet, for hver gang han slog strømmen til ind til lejligheden så slog den fra ...

DER ER FEJL I LEDNINGERNE I LEJLIGHEDEN :mur: :mur: :mur: ?!? Han mener det er pga. den tid der ikke har været strøm, så er de gået til, så tha da ekstra regninger til mig, nu skal jeg have en elektriker ud og tjekke alt el i lejligheden :oeje:

:mur: :mur: :mur: :mur: :mur: ØV

Og ham fra DONG må ikke gøre andet end at kigge på de ledninger og stik kontakter man lige ved øje kast kan se, han må ikke røre noget som helst, men mener det er i de ledninger der er trukket i loftet til lys :nej:

:traet: for helgoland altså og kl er jo så mange at det må vente til en anden dag, så det var da en herlig måde at spilde sin dag på...

Nogen der evt. kender en elektriker i Kbh området der ikke tager en million i timen, for gudskelov på lige det her punkt er det en lille lejlighed med ganske få el installationer...
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Re: Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Post by Lone Beck »

For F. hvor uheldigt - sikke noget hø :brok:

Kan du ikke gå i hi hos kæresten?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Re: Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Lone Beck wrote:For F. hvor uheldigt - sikke noget hø :brok:

Kan du ikke gå i hi hos kæresten?


Jeg overvejer det kraftigt :nej:
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Re: Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Ped

Jeg bor slet ikke i lejligheden, jeg bor sammen med min kæreste i hans lejlighed 5 min. fra min egen, så det er faktisk kun rotten der bor der pt. men lejligheden skal udlejes nu hvor tvangs auktionen er afblæst for at dække nogle af de mdr. omkostninger, men det er jo liiidt svært uden strøm :mur:

Men der er 20-22 grader i lejligheden selvom der ikke er tændt varme, for dem neden under fyrer altid godt op og solen står hele dagen ind af de store stue vinduer...

Rotten klager ihvertfald ikke :atengstedt: han er min vagt rotte hvis der skulle komme uventede gæster :hhansen:

MEN æv altså at strømmen ikke kom i orden idag, kan slet ikke overskue at der nu også skal findes elektriker, aftales tid osv. osv.
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Post by Godzilla »

Pis & Lort, Dolly! :ond:

Nu må det der karma da snart være udlignet! :ehh:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Re: Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Post by Dolly Parton - Windstrup »

:ehh: Ja jeg synes jo også at jeg efterhånden burde have fået min kvote af dårlig karma for en hel del år sidste år, men nej det fortsætter da ind i det nye år mumle mumle :-?

Men nuj hvor skal der harpe have min vrede at høre i morgen, jeg har nemlig Frau Surmules direkte tlf nr. og jeg NÆGTER at betale aften tillæg for en genåbning jeg så ikke engang kan bruge endnu, for havde harpen nu bestilt den genåbning som aftalt, så havde jeg nok kunne nå at tilkalde en elektriker idag så jeg ikke skal vente til næste uge :mur:

DONG : :opkast: lige minus ham jeg talte med sidst og teknik slaven der kom ud og slog strømmen til igen :heidio:
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Re: Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Hvis jeg boede i lejligheden så havde jeg jo nærmest måtte tage ind til skælbæk gade og trække for at få penge til at få åbnet strømmen, for stearin lys og varmt vand er ikke lige den mest optimale måde at leve på...

Men ja der er også stof ledninger i lejligheden, det er kun i køkkenet der er nogle nyere installationer til emhætten osv. og lejlighederne blev bygget i 1939, så det skulle jo skiftes på et tidspunkt, og det er så desværre kommet nu :oeje:

Min far mener det nemmeste vil være at cutte alle de gamle ledninger og lade dem være de steder de nu ligger, og så trække nye ledninger i en el skinne oppe ved loftet, der er lidt stuk kant i stue loftet den vil være skjult af, og der er kun 8 stik kontakter i lejligheden samt loft lys 4 steder så det vil ikke være alt for mange ledninger der skal trækkes, hfi relæet eller hvad det hedder er rimelig nyt, det blev fælles udskiftet i alle opgange før jeg flyttede ind, vores el skabe er ude i opgangen over skralde skakten...

Men hurra der er vist en i min venne kreds der gerne vil host godt vil gøre det orange host :jeanie: alt hvad der kan spares er velkommen...
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Post by Nina »

Er det dét - der hedder "stofa-net"???

:ehh:
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Post by CXEC »

ALTSÅ Diana! Din skadeskvote ER opbrugt! Kan du så slippe den gamle skadeskvote?
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Re: Ja tænkte det nok, Karma havde lidt mere æv i ærmet !

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Jamen men but altså jeg troede jo at efter jeg sagde farvel til Rasas at så måtte den møg karma da have sluppet taget :brok: men nej den holder alligevel fast i mig...

Helt ærligt det er et nyt år slip så blev der sagt :mur:
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
Post Reply