Min helt egen kage.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Min helt egen kage.

Post by Godzilla »

Annette har kreeret et kage, som er opkaldt efter mig. :sanne:

Hvad siger i så hva'! Ikke en gade, en båd eller noget andet dødkedeligt, men en KAGE!! :jeanie:

Her er den: [url=http://www.strigler.dk/forum/viewtopic.php?t=6352]Gunillakage[/url]

Tak Annette, :kindkys: jeg glæder mig til at smage MIN kage. :aribeth:

Jeg er verdens dårligste bager, men denne kage skal jeg se at få lært migselv at bage. Så kan jeg invitere på MIN KAGE! Det er Stort! :respekt:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Min helt egen kage.

Post by xtiny »

Til lykke! :mikkel:

Jeg er ikke en hund efter kage- så mig er der vist ingen, der opkalder noget efter- i kageversion altså.

I familien har vi "Karens lagkage"- efter min mors morbror Svends kone, den er vist ikke hendes opfindelse, men sindssygt lækker (og 1000000 kalorier :lolskilt: ), det lyder vammelt- men smager godt.

I bunden "laggkage" med makroner (ikke dem med kunstig marcipansmag- gode bagermakroner) trukket i Grand Marnier - de skal stadig have knas. Derover et lag "lagkage" smurt med æblemos og tynde flager fransk nougat- Gentag "lagkagedelen". På toppen godt med flødeskum. Trækker nogen timer.

Som 6 årig syntes jeg den smagte himmelsk- selvom jeg ikke brød mig om sprut. Jeg tror "lagkagerne" også var stænket med GM?
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Min helt egen kage.

Post by annetteB »

Jeg regner med at tvinge min lillesøster til at slæbe en Gunillakage eller to med til sjælland, når hun kører retur efter vores julefrokost, så¨behøver du ikke selv at bage.
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Min helt egen kage.

Post by Lena »

Jeg håber virkelig, at jeg kan nå at få bagt en "Gunillakage" til juledagene. Kommer du og smager?
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Min helt egen kage.

Post by KatieKat »

Hvis der er nogen der fortjener deres egen kage er det dig Gunilla. Tillykke med den.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Min helt egen kage.

Post by Godzilla »

Ah, Annette, det ville da være en julegave der VIL noget!! :kindkys:

Jeg kan aftente rundt omkring på Sjælland.

Gusse: Du bor på Lolland, right?

Tak Dorthe. :elsk:

Xtiny: Der [b:488031a22b]skal[/b:488031a22b] næsten være mille kalorier i kager. :slik:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Min helt egen kage.

Post by Lena »

Jeps............ på Lolland........ og jeg ved du kan finde herned :hhansen: Jeg bor tæt på, hvor Jan Smith boede........
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Min helt egen kage.

Post by Godzilla »

Ja, da, jeg kan sagtens finde Lolland. :lol:

Hvem er Jan Smith?

Måske skulle jeg tage en lille tur rundt på Øerne og besøge nogle Strigler. Det kunne være hyggeligt. :askepot:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Min helt egen kage.

Post by Lena »

Hestehandler på Vestlolland.......... eller det vil sige at han er flyttet til Sverige....

Ja, sååån en bette rundtur ville da være totalt hyggeligt......
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Min helt egen kage.

Post by Godzilla »

Nåe ja, jeg var nede og se på hest med Mansemor hos ham. Han fortalte at han skulle flytte til Sverige.

Jeg melder tilbage mhst et road trip til det sydlige.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply