Undskyld

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Undskyld

Post by Camilla... »

[quote:8da3874ed7]afgørende for en god gokker at der er noget tyngde i skæftet [/quote:8da3874ed7]

Så længe det ikke er tyngde i skrævet.... :hhansen: Eller det er det måske ???


Camilla
God d
PiaK

Undskyld

Post by PiaK »

Det her er KLART en tråd Ped ikke vil misse!

Tsk tsk...
Lisbeth Sejberg

Undskyld

Post by Lisbeth Sejberg »

Okker gokker gummiklokker :hhansen:

Nu er jeg kommet i tanke om, hvad jeg kunne bruge et lammeskind til sgu da :ide: selvfølgelig til at have på førersædet i bilen om vinteren.

Men det bliver nok sommer, inden vi får en pris :viben:
Mvh. Lisbeth
PiaK

Undskyld

Post by PiaK »

OK, her kommer lige en sandfærdig beretning om sådan et lammeskind, den passer vist meget godt ind her:

Jeg havde netop købt sådan et lammeskind, smukt gotlandslammeskind!

Min kæreste var ny og ville jo gerne være høflig, hvorfor han udbryder: "Det er en vildt pænt fårhud du har liggende der i stolen!"

Jeg tænker stadig på ham når jeg sidder i fårhuden... :elsk:
Lisbeth Sejberg

Undskyld

Post by Lisbeth Sejberg »

Pia er det den kæreste du yngler med ?? :hhansen:
Mvh. Lisbeth
PiaK

Undskyld

Post by PiaK »

NEJ :ehj:

Men han kunne sikkert godt have fundet på det :ehh: han var noget så forfjamsket i starten :hhansen:

Han har fortalt mig han sad i to timer og ventede, længere oppe ad vejen, første gang han var budt til middag, han var SÅ bange for at komme forsent :lol:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Undskyld

Post by annetteB »

For ikke at risikere hverken skæl eller svamp har jeg nu spist aftensmad bestående af ris ala mande og chokoladekaffe.
Hvad kan jeg mon så forvente at vågne op med af elendigheder imorgen?
(og kan det måske kureres hvis man sidder på en fårhud?)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
PiaK

Undskyld

Post by PiaK »

[quote:67ea1222d0]Hvad kan jeg mon så forvente at vågne op med af elendigheder imorgen? [/quote:67ea1222d0]

Jeg ville ikke turde gå i seng :-o
Lisbeth Sejberg

Undskyld

Post by Lisbeth Sejberg »

Jamen Pia dog :-o ...... nu lyder du næsten truende :mettebo:
Mvh. Lisbeth
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Undskyld

Post by annetteB »

[quote:6d1880619f]Jeg ville ikke turde gå i seng[/quote:6d1880619f]

Det tør jeg heller ikke - for jeg skal sove i Gustenhuset (Ida er hjemme fra efterskolen og har tilbageerobret sit kontor)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply