Nææææ se lige

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
PiaK

Nææææ se lige

Post by PiaK »

Kunne det ikke bare være hyggeligt og ren Disney hvis vi lige fik et drys på onsdag?

[img:02e4def350]http://i252.photobucket.com/albums/hh34/PiaK_photo/femdgn_dk.jpg[/img:02e4def350]
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Nææææ se lige

Post by HeidiO »

Det ville da være herligt, og mindst lige så herligt, hvis vi også får solen at se i løbet af ugen.

Jeg trænger sådan til lidt lys - jeg synes overhovedet ikke jeg har set himlen den sidste måned, det har været mørkt på vej til arbejde, mørkt på vej hjem igen, og også mørkt når man har kigget ud af vinduet i løbet af dagen.
Heidi
PiaK

Nææææ se lige

Post by PiaK »

Her har solen kigget ind af vinduerne det meste af dagen, det er godt for sindet!

Og mindre godt for den samvittighed, der troede her var rimeligt rent :traet:
Lisbeth Sejberg

Nææææ se lige

Post by Lisbeth Sejberg »

Ikke fordi jeg gider sne, men jeg gider godt ønske lidt af det, for at glæde andre ....... på visse betingelser :ide:

Vil i så ikke være søde og ønske ABSOLUT INGEN SNESTORM på Grønland på mandag, så min mand kan komme hjem til jul ???

Mvh. Lisbeth
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Nææææ se lige

Post by HeidiO »

[quote:5fd4d6a966]Vil i så ikke være søde og ønske ABSOLUT INGEN SNESTORM på Grønland på mandag, så min mand kan komme hjem til jul ???
[/quote:5fd4d6a966]

JO!!!!! Krydser fingre for at din mand kan komme hjem til jul :-) Det ville da være trist for jer alle, hvis han var strandet deroppe.
Heidi
PiaK

Nææææ se lige

Post by PiaK »

JO, det skal vi nok...
Altså lade være med at ønske...

Jeg ser i min kolde te-rester at han kommer hjem! Med gaver fra julemanden :-)
PiaK

Nææææ se lige

Post by PiaK »

Jeg mener selvfølgeligt, at vi nok skal lade være med at ønske snestorm :lol:
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

Nææææ se lige

Post by Anders »

Hrmm.. DMI er vist gode til at farve budskabet. Jeg prøvede at gå ind på byvejr. Der var ingen sne. Så prøvede jeg flere byer rundt om i landet. Stadig ingen sne.
Det eneste sted jeg faktisk fandt en smule sne på byvejret i dem jeg prøvede, var på Anholt.
- A
PiaK

Nææææ se lige

Post by PiaK »

[quote:328b13591a]Hrmm.. DMI er vist gode til at farve budskabet. Jeg prøvede at gå ind på byvejr. Der var ingen sne. Så prøvede jeg flere byer rundt om i landet. Stadig ingen sne.
Det eneste sted jeg faktisk fandt en smule sne på byvejret i dem jeg prøvede, var på Anholt. [/quote:328b13591a]

Ti stille!
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

Nææææ se lige

Post by Anders »

Nix!
- A
Post Reply