Imorgen den 10. dec.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Imorgen den 10. dec.

Post by Zanne »

Bestået er godt nok - faktisk alt rigeligt, og det klarer du da.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Imorgen den 10. dec.

Post by Frieser9460 »

Jeg er helt sikker på, det nok skal gå! :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Imorgen den 10. dec.

Post by CXEC »

Ja, altså overleve det gjorde jeg da! Det er første skridt på vejen. Derudover besvarede jeg samtlige spørgsmål i de to opgaver. Den første havde 3 spørgsmål og den anden havde 4 spørgsål, hvilket er lige i overkanten når man nu tager i betragtning at vi kun har fra kl. 09.00 til kl.13.00.

Kl ca 11.45 gik det op for mig at jeg stadig havde samtlige spørgsmål under opgave 2 at besvare, så det skulle bare gå stærkt! Det medførte at første spørgsmål under opgave et blev ret løseligt besvaret.... og derefter gik det bare slag i slag. Og jeg vendte lige lidt tilbage undervejs og rettede til her og der.

Jeg skal nok væbne mig med ekstra tålmodighed da julen jo er under opsejling så svaret komemr næppe før til januar..... og der kommer så næste eksamen som jeg går i gang med at læse til imorgen!

tak for krydsede fingre og opmuntrende tilråb. De har sikkert haft deres effekt!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply