Indflytningsgave til June?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Indflytningsgave til June?

Post by Nina »

Det haster skam ikke for mit vedkommende ... Det var bare fordi jeg bøvlede lidt med det i går. :alien:

Venlig hilsen
Nina
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Indflytningsgave til June?

Post by MetteboDeluxe »

Bare giv mig din kode og sån Anette, så skal jeg nok tjekke din netbank :engel:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Indflytningsgave til June?

Post by annetteB »

[quote:5c66e3d726]Bare giv mig din kode og sån Anette, så skal jeg nok tjekke din netbank[/quote:5c66e3d726]

Hvorfor mon jeg ikke føler mig HELT tryg ved det forslag???
:hva:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Indflytningsgave til June?

Post by MetteboDeluxe »

Øv, jeg vidste glorien var for meget :mur:
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Indflytningsgave til June?

Post by Stimata Doamna »

[quote:5cd5d02f46]Den danske bank kører vist lidt ustabilt pt. [/quote:5cd5d02f46]

Netbanken er nok et af de mindre problemer, de har :lol:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Indflytningsgave til June?

Post by Glory »

Så skulle der være overført - råber du lige højt, hvis ikke det er tilfældet Fru Tengstedt?

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Indflytningsgave til June?

Post by annetteB »

Som det ses i Junes tråd, har jeg idag overbragt en indflyttergave bestående af to nyttige ting - og så har June stadig en unyttig ting til gode i form af en lille kurv med the og guf (kom til at spise vanillekransene - så nu må hun vente, til jeg får bagt nogle nye i weekenden)

Alle som i tråden har givet udtryk for at de ville doneret har gjort det - og på den rigtige konto. Derudover er der kommet yderligere et par donationer. Ialt lige under 700 kr.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply