Indflytningsgave til June?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Indflytningsgave til June?

Post by HHansen »

Så er der lagt lidt herfra også, med ønsket om en lys og lykkelig fremtid for June :heidio:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lisbeth Sejberg

Indflytningsgave til June?

Post by Lisbeth Sejberg »

Så er der en overførsel fra mig på vej, homebankingaftalen står i mandens navn, så der står Benny Majgård Sørensen, men det er altså mine egne tjente penge :hhansen: og de er givet med de bedste ønsker for June og hendes nye liv.
Mvh. Lisbeth
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

Indflytningsgave til June?

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Så har jeg overført et lille beløb herfra, jeg er Rimelig meget på røven økonomisk så min deltagelse er desværre ikke så stor :traet:

Jeg håber June får en god gave og start på hendes nye liv...
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Indflytningsgave til June?

Post by Lone Beck »

Jeg sender ingen penge - jeg bidrager med pasning af føllet :-)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Indflytningsgave til June?

Post by annetteB »

[quote:2cefe4be29]Jeg sender ingen penge - jeg bidrager med pasning af føllet[/quote:2cefe4be29]

Det er garanteret en meget meget større gave end nogen af os andre kan bidrage med!
:askepot:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Indflytningsgave til June?

Post by Glory »

Jeg får lige fru bankdame til at overføre imorgen - er det tids nok?

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Indflytningsgave til June?

Post by annetteB »

[quote:39f308c282]er det tids nok? [/quote:39f308c282]


Ork, ja!!
Jeg render ikke ud og køber noget før vi er kommet over weekenden.
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Indflytningsgave til June?

Post by Nina »

Jeg kan sqi ikke indsætte penge???????????

Jeg får at vide, at kontoen ikke passer???
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Indflytningsgave til June?

Post by Nina »

OK ... Nu er det vist ok igen ....

Den danske bank kører vist lidt ustabilt pt.

Venlig hilsen
Nina

PS... Jeg overførte en flad 50'er - men tjek lige, hvis du har overskud til det Atengstedt. ;-)
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Indflytningsgave til June?

Post by annetteB »

[quote:b1bb863869]Jeg vil da også gerne vide om pengene er havnet det rette sted... [/quote:b1bb863869]

hmm....vil dét sige at jeg er nødt til at forsøge at logge på netbanken....NU??
:-o

Den fungerer helt vildt dårligt pt, så jeg håber I kan vente med en opdatering til jeg har været forbi den rigtige bank?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply