Penge penge penge

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Hvad skal indsamlingspengene bruges til

Poll ended at Fri 12. Dec 2008 00:17

No way, Jos
11
42%
Enkelte fnug m
8
31%
n
1
4%
Den realm, hvor der i forvejen er flest Strigler
3
12%
Kongehuset styrer - afskaf folketinget - jeg vil have enev
3
12%
 
Total votes: 26

MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Penge penge penge

Post by MetteboDeluxe »

Mener at vi jo ikke samlede penge ind til Ped fordi hun skulle have penge, men fordi hun skulle have blomster/chokolade :-) Derfor syntes jeg ikke hun skal have pengene i hånden, som jeg syntes det blev foreslået her i tråden.

Men tbh så er jeg lidt ligeglad.. Følte bare jeg også lige ville pippe med :linski:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Penge penge penge

Post by Annemaja »

Åh åh - ser lige denne tråd :-)

Lidt øv at penge bliver til et problem - men det er ofte tilfældet - og det samme med at være så hjælpsom at samle ind - og egentligt at give - fordi der så blev givet for meget???

For min skyld ville det være super at give overskudet til driften af Strigler.

Og please - vær søde ikke at samle ind til mig - så bliver der bare et problem mere - og jeg overlever i bedste stil uden - men tusind tak til Jer der fik tanken :-)

Jeg er egentligt lidt enig med Pia - at gaver er hyggelige - men hvor går grænsen - og vil nogen så føle sig glemt hvis andre huskes - og hvor langt går vi osv....

Jeg stemmer for at Zanne køber en god buket til Zanne selv for hendes fantastiske initiativ, og fordi hun har gidet prøve at forvalte det her på en god måde. Nu er det bare sådan - at Zanne IKKE lige har sat denne mulighed på afstemningen.

Hilsner herfra til jer alle uanset tilstand :-)
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Penge penge penge

Post by annetteB »

Jeg har et spørgsmål: VAr der virkelig hele 26 strigler der deltog i gaven til Ped?
Dét er lidt imponerende, hvis det er tilfældet!
:jeanie:

jeg synes nemlig ikke jeg kan læse det ud af indsamlingstråden, at der skulle være mere end 15-16 stykker, måske?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Penge penge penge

Post by Zanne »

[quote:5e537c15ab]Jeg har et spørgsmål: VAr der virkelig hele 26 strigler der deltog i gaven til Ped? [/quote:5e537c15ab]

Det ville være dumt at blive imponeret over, at nogle mener at vide, hvad pengene skal bruges brugt til, så længe de ikke selv har spyttet i kassen.

Men for at svare - så prøv at dele med 2, så har du det rette tal. Præcis 13 har overført.

Hvor om alt er, så har jeg idag overført resten af pengene til Ped.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Penge penge penge

Post by annetteB »

[quote:abd65726bd]Hvor om alt er, så har jeg idag overført resten af pengene til Ped.[/quote:abd65726bd]

Jamen så må alle jo være glade....osse dem, der ikke satte penge ind, men stemte alligevel!
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Penge penge penge

Post by Annemaja »

Undskyld mig lige - men er det ikke ret sært at stemme på eller blande sig i, hvad penge man ikke har været med til at betale skal bruges/samles ind til? Jeg synes egentligt det er suspekt, at andre der ikke har betalt en klejne så lige får bestemmelsesret over mine penge.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Penge penge penge

Post by Zanne »

JO..

Jeg har også siddet og tænkt over, hvordan stemmerne ville fordele sig, om man kunne fjerne de "uberettigede" stemmer.

Men jeg havde nok aldrig forestillet mig, at nogle deltog i afstemningen, om de ikke havde indbetalt.

Jo en enkelt, men det er der en helt specifik årsag til.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Penge penge penge

Post by annetteB »

[quote:bec87e16af]Undskyld mig lige - men er det ikke ret sært at stemme på eller blande sig i, hvad penge man ikke har været med til at betale skal bruges/samles ind til? Jeg synes egentligt det er suspekt, at andre der ikke har betalt en klejne så lige får bestemmelsesret over mine penge. [/quote:bec87e16af]

Neeej, da - vi er bare sarte hvis vi synes dét, may-britt!
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Penge penge penge

Post by KatieKat »

Problemet er at man ikke kan få lov til at se resultatet af afstemningen hvis man ikke selv har stemt. Jeg gætter på at det er grunden til at en del har stemt. Det gælder i hvert fald mig. Jeg er da nysgerrig.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Penge penge penge

Post by Zanne »

[quote:65890f7b6b]Problemet er at man ikke kan få lov til at se resultatet af afstemningen hvis man ikke selv har stemt[/quote:65890f7b6b]

Det passer så ikke - der er da flere afstemninger, jeg ikke har deltaget i, men hvor jeg blot har klikket "se resultat" eller hvad filan det nu hedder.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Post Reply