Penge penge penge

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

Hvad skal indsamlingspengene bruges til

Poll ended at Fri 12. Dec 2008 00:17

No way, Jos
11
42%
Enkelte fnug m
8
31%
n
1
4%
Den realm, hvor der i forvejen er flest Strigler
3
12%
Kongehuset styrer - afskaf folketinget - jeg vil have enev
3
12%
 
Total votes: 26

PiaK

Penge penge penge

Post by PiaK »

[quote:7d8b1ae898]nøjagtig lige som DU må, hvis du kommer på besøg! Hvis du ellers kunne tage dig sammen til at få moset den baby ud i verden, så KUNNE det jo osse ske, at der faldt en barselsgave af?[/quote:7d8b1ae898]

Sødt af dig! Du bor jo også lige i nabolaget :naese:

[quote:7d8b1ae898]Han kommer på søndag barnet... [/quote:7d8b1ae898]
Der har jeg ikke tid!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Penge penge penge

Post by Glory »

[i:45cbfa3609]Må jeg foreslå en stor buket blomster og en kurv julegodter til Junes nye lejlighed og liv? [/i:45cbfa3609]

Fantastisk ide :askepot:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Penge penge penge

Post by annetteB »

[quote:e8dcc37cbc]Sødt af dig! Du bor jo også lige i nabolaget [/quote:e8dcc37cbc]

Jeg har jo mine kontakter i nabolaget!
Det vil ikke være første gang min søster har transporteret ting frem og tilbage fra jylland til sjælland!
Stole, fx - og tremmesenge, kravlegårde, skåle, kager osv.
:lol:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Penge penge penge

Post by Nina »

Jeg har så en opfattelse af - at dén man samler penge til - skal have dem!

Og så kan man altid samle nye penge til andre formål.

Lad Ped få sin julekurv og blomster for de penge, der er samlet ind til dette formål - og jeg er frisk på at være med på en ny indsamling til June til hendes nye liv - og også gerne til MBN, der også døjer lige nu ...

Dernæst vil jeg da også gerne give til mødrehjælpen og de hjemløse ....

Men de penge, der er samlet ind til Ped - dém skal hun da have!

Jeg er normalt ikke fedtet - og jeg giver gerne nye bidrag.
(Men giv Ped - hvad der allerede ER samlet ind til hende). :askepot:

Venlig hilsen
Nina
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Penge penge penge

Post by xtiny »

Enig!
Jeg bidrog til Peds gode bedring. Så svært kan det vel ikke at købe Stieg Larsson trilogien.

Vil jeg give til andre- eller de små børn i Afrika- så er dét dét.

(Det er vel ikke Tvind det her?! :lolskilt: :anonym: )
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
aribeth

Penge penge penge

Post by aribeth »

kan vi ikke bare stikke Ped pengene??? Så må Ped selvom hvad hun vil med dem... give dem videre eller hvad hun nu synes... :-)


Katrine
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Penge penge penge

Post by Zanne »

Jeg opgiver at finde ud af, hvad der egentligt er kommet ud af det her.

Derfor har jeg oprettet en afstemning, og synes det må være rimeligt, at jeg retter mig efter det punkt med flest stemmer.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Lisbeth Sejberg

Penge penge penge

Post by Lisbeth Sejberg »

Jeg vil ikke deltage i afstemningen, for jeg synes, det er absurd overhovedet at spørge.
Jeg har givet et beløb, som er øremærket til gaver til Ped og så skal Ped have gaver for alle pengene.

[quote:852129026d]Lad Ped få sin julekurv og blomster for de penge, der er samlet ind til dette formål - og jeg er frisk på at være med på en ny indsamling til June til hendes nye liv - og også gerne til MBN, der også døjer lige nu ...

Dernæst vil jeg da også gerne give til mødrehjælpen og de hjemløse ....

Men de penge, der er samlet ind til Ped - dém skal hun da have! [/quote:852129026d]

Så jeg er 100 % enig med Minna.

Mvh. Lisbeth
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Penge penge penge

Post by xtiny »

Det er ikke noget at stemme om!
Hvis jeg en anden gang donere penge, kan det vel vise sig jeg støtter noget, jeg ikke er med på.

Hvis jeg vil give til noget andet- gør jeg dét. Fanden til afstemning!!!
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
aribeth

Penge penge penge

Post by aribeth »

Jamne jeg synes ALLE mulighederne er rigtig gode i afstemningen... men ærlig talt så kan jeg da godt forstå lidt, hvis dem som har doneret pengene til Ped, at de er lidt trætte af hvis ikke de går til hende ...

Vi kan vel lære næste gang at der skal være en deadline for indbetaling til eventuelle indsamlinger :linski:


Katrine
Post Reply