Selskabshest søger nyt hjem

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Selskabshest søger nyt hjem

Post by Ms Strangefield »

[quote:d5426d91dd]Ja - er det ikke det jeg har skrevet[/quote:d5426d91dd]

Jo, men jeg tror Dorthe tænkte på LittleJohns forespørgsel- Uden at kunne svare for Dorthe selvf.

:hhansen:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

Selskabshest søger nyt hjem

Post by Zanne »

[quote:4bf7e98f3c]Ja - er det ikke det jeg har skrevet??? Hva'[/quote:4bf7e98f3c]

Det vil jeg da mene.

Skulle tråden løbe tør for selskabsheste, har jeg flere "på hånden" jeg nemt kan formidle kontakt til.

Der er rigtig mange selskabsheste, der søger gode hjem efterhånden. Jeg forstår jo sagtens, hvad Hph har levet af.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Selskabshest søger nyt hjem

Post by LittleJohn »

SUK - gid man havde råd til at holde hest..........!

Gitte
Find mig p
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Selskabshest søger nyt hjem

Post by HHansen »

[quote:be1932bdbf="LittleJohn"]SUK - gid man havde råd til at holde hest..........!

Gitte[/quote:be1932bdbf]

Ja - og tid :-(

Jeg havde gerne taget en af dem selv hvis jeg havde tiden... Men jeg ville ikke engang få redet 2 gange om ugen, og jeg kan ikke have dem hjemme..
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Selskabshest søger nyt hjem

Post by LittleJohn »

Tiden har jeg - hver aften - men opstaldningen her i nærheden koster 1500 + moms og det var den eneste grund til at jeg måtte sælge min Frieser, ja så lidt tiden fordi han var/er en plag der skulle i hænder, for at holde ham "Ordenlig" (Bølle) - jeg MANGLER sådan at komme ud til en hest.

Vedr. udlån osv - så har jeg mange gange hørt at man låner ud hvor låner og udlåner betaler halv/halv - så jeg mener ikke det er så underligt igen.

Gitte(der sådan mangler et ridedyr med 4 ben)
Find mig p
Post Reply