nu også i ekstrabladet

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
pegasussie
Posts: 237
Joined: Tue 5. Aug 2008 07:40

nu også i ekstrabladet

Post by pegasussie »

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1083755.ece#comtop

så må vi se om det også kommer i den trykte EB - men jeg er sikker på at den kommer i andre trykte -
alle må jo gerne sende ekstrabladslinket videre til hvem der kunne have interesse......
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

nu også i ekstrabladet

Post by xtiny »

Yep- omsider hvad... De skal åbenbart have deres nyheder serveret med en meget stor ske!

Men det kan da høres her også: http://netradio.dr.dk/content.asp?player.asp?station=3&

ENDELIG! :mikkel:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

nu også i ekstrabladet

Post by Lone Beck »

Endelig :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :jeanie:

Godt gået, Pegasussie :mikkel:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

nu også i ekstrabladet

Post by annetteB »

Endelig!!

(Kan en eller anden der der kan kommentere på EB's hjemmeside ikke lige smide et link til plejehjemsheste.dk derinde?)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Dolly Parton - Windstrup
Posts: 467
Joined: Wed 27. Feb 2008 18:25

nu også i ekstrabladet

Post by Dolly Parton - Windstrup »

Fy for pokker da, jeg havde da tænkt den tanke at hvis Rasas ikke kan blive ride hest igen, at jeg netop ville finde et "alderdoms hjem" til ham og tænkte på heste plejehjemmet...

No way - Rasas bliver hos mig til hans krop engang ikke kan mere, man kan åbenbart ikke stole på nogen.
Synes stadig Henrik Biering er lidt af en klaphat...

2009 er indtil videre ikke det super fantastiske år jeg ellers havde håbet på, skod karma...
User avatar
Diane
Posts: 271
Joined: Wed 20. Feb 2008 22:16

nu også i ekstrabladet

Post by Diane »

Jeg var da lige ved at køre galt i morges da det kom i nyhederne i P4 København - ikke fordi jeg forskrækket, men fordi jeg blev s¨super glad at jeg måtte klappe i mine små fedtede.

Godt gået :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat: :katiekat:
Mange hilsner
Diane

* Don't try to lead by example, because they don't get it *


Er du bange for at ride? Tankefeltsterapi kan give dig rideglæden igen, hurtigt, nemt og effektivt. Læs mere på http://www.diane.dk/tft/
Mattie
Posts: 6
Joined: Tue 16. Sep 2008 14:09

nu også i ekstrabladet

Post by Mattie »

Ja jo flere der hører det jo flere oplysninger kan vi få om vores heste.
Jeg ved godt jeg kan bladre igennem den gamle tråd på 86 sider, men jeg spørger nu her alligevel:
Nogen må have alle de mapper hun havde med oplysningerne i, overtog en betjent dem? Og i så fald, er det en man kan kontakte?

Mvh Louise
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

nu også i ekstrabladet

Post by xtiny »

Mattie: Hun er ikke sigtet eller noget, så evt papirer kan jo være destrueret forlængst.
Det næste må vel være at *nogen* (en af de personer, hvis heste blev solgt) rejser en bedragerisag. Eller nogen af bidragyderne til den "Forening", gør det.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Kikærten
Posts: 164
Joined: Tue 4. Mar 2008 12:37

nu også i ekstrabladet

Post by Kikærten »

Og skulle nogen have lyst til at få deres efterlysning sendt på Go'aften Danmark som har spurgt via HN (som pludselig gerne vil have tråde om sagen :opkast: )

Så smid en mail til TV2.
Små gule der kan og vil
Lisbeth Sejberg

nu også i ekstrabladet

Post by Lisbeth Sejberg »

HN har sgu ikke fortjent at profilere sig på sagen :opkast:

Wendy hvor er det bare fedt, at dine anstrengelser endelig har fået pressen til at vågne op :fest:
Mvh. Lisbeth
Post Reply