Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Post by LittleJohn »

:mur: Ja så er jeg her lige igen.

PÅ HN må man ikke reklamere for firmaer, uanset om det har cvr nr. eller ej, må man det herinde eller skal man også betaler for det her?

Hvad syntes du?

Gitte
Find mig p
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Post by annetteB »

spørgsmålet er vel mere HVOR du har tænkt dig at reklamere og i hvilken sammenhæng? Vi har jo ikke specifikt en "reklameafdeling" herinde?
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Post by LittleJohn »

atengstedt: I en tråd for sig selv.

Det er ren hobbyarbejde og for ind i mellem at glæde andre, der kunne have gavn af min kunnen.

med navn "Reklametryk til dit tøj" eller "ridebaneskilte til netop din bane" eller ligende.

MEN helt klar i en tråd for sig selv, da det stadig er heste relateret.

Gitte
Find mig p
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Post by KatieKat »

Lav du bare en tråd og vis os hvad det er du laver.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
PiaK

Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Post by PiaK »

Det er der vist ingen regler for herinde :-)

Man kan bare lave en tråd, men skal så samtidig være forberedt på at ens kreationer kan blive diskuteret, eller en tråd dø ud hurtigt, hvis interessen ikke er der. :heidio:

Kan du leve med det, så se da at få lavet et indlæg med dine ting og husk billeder :jeanie:
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Post by Anders »

I værste fald kan vi jo bare sende en regning... ;)
- A
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Post by LittleJohn »

[quote:f50a3ba77a="FarmerAnders"]I værste fald kan vi jo bare sende en regning... ;)[/quote:f50a3ba77a] - ja det kan i, meen jeg håber man bliver advaret inden, :mur: for så mange penge har jeg endnu ikke til at reklamere og derfor spurgte jeg inden, men men men når det er sagt, så skal der lyde velkommen til regningen, HVIS det bliver en "sykse".

Jeg laver et indlæg onsdag( hvor jeg har mandefri) så håber jeg det kommer til at gå godt.

Gitte
Find mig p
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Post by KatieKat »

Du kan jo bare lave en tråd og vise hvad du laver og så lige i forbifarten komme til at nævne at man godt kan købe det. Det har ingen brokket sig over før og giver nørden dig problemer skal jeg nok give ham bank.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Post by LittleJohn »

Hmm lyder til der er interesse for det, nu et andet spørgsmål - skal jeg lave det i en ny tråd eller blive i denne(det er jo allerede igang her)

Gitte
Find mig p
PiaK

Reklame for firmaer med cvr nr./ firmaer uden cvr nr.

Post by PiaK »

start en ny, denne her er allerede dedikeret til noget andet :-) Eller også drejer den snart :tosse:
Post Reply