hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Pernille B »

skynd jer at tænd på tv.....
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
aribeth

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by aribeth »

Der er bare Christian Jensen?

Katrine
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Pernille B »

Ha ha ha.... jamen det kommer lige om et øjeblik. Det var i oversigten over dagens nyheder....
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
aribeth

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by aribeth »

okay :-)


Katrine
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Nina »

Jeg så udsendelsen ...

Og konen fatter aldrig, hvad hun dog har gjort forkert ..... :hva:

Der er pt. 3 anmeldelser mod hende - men ingen tiltale endnu.

Venlig hilsen
Nina
Mattie
Posts: 6
Joined: Tue 16. Sep 2008 14:09

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Mattie »

Nej det er ærgeligt, for hvorfor siger hun ikke bare, som hun har sagt før: De heste der er for "dårlige" og ikke kan mere, de bliver aflivet/slagtet.
Det er jo ikke en hemmelighed mange skulle den vej. Men at snakke udenom er ulogisk.
Ja jeg er spænt på hvor min Shila blev af, hvis hun da "bare" er blevet aflivet, så kan jeg få ro i sindet.
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by LittleJohn »

:duel: hvis man kan skyde skylden fra sig - så er der mange der gør det. Connie er een af dem der prøver at gøre netop dette og samtidig prøver at være troværdig.

:prut: Gitte
Find mig p
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by KatieKat »

Zanne, jeg kan glæde dig med at din hjemmeside virker. Jeg har lige talt i telefon med Jensens gamle ejer. Hun skrev en privatbesked til mig efter at have set billedet på din hjemmeside,
De historier Connie fortalte os begge to passer ikke helt. Blandt andet havde tidligere ejer fået at vide at han var flyttet til Vejle. Derfor havde hun efterlyst ham på jyske radiostationer og i Familiejournalen, som jeg ikke holder.
Vi er begge meget glade over at høre mere om vores fælles hest og hun var meget glad for at høre at Jensen ikke var endt på et slagteri i sydeuropa.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Zanne »

Hold op hvor er jeg glad for at høre det..

Weeee - det er jo præcis som ønsket. Nemlig at alle kan få en klarhed over, hvor deres heste er blevet af. Jeg synes simpelthen det er så super, at få billeder og en smule tekst, kan give fred i sjælen for en hesteejer.

Det her kan jeg leve på længe :hhansen:
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Charlie
Posts: 108
Joined: Tue 18. Nov 2008 11:20

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Charlie »

[quote:fddcd61ce2="Pernille Blom"]skynd jer at tænd på tv.....[/quote:fddcd61ce2]

Dette indlæg skrev jeg til EB i går eftermiddag.
M.v.h.
Bjarne L. / Charlie

[b:fddcd61ce2]Inden I nu kommer for godt igang[/b:fddcd61ce2]
med at svine andre mennesker til, er jeg bekendt med at Connie Mikkelsen kan ses på samtlige tv kanaler i aftenes nyhedsundsudsendelser undtagen News.
[b:fddcd61ce2]Hvis journalisterne har en smule hæderlighed i sig, vil de oplyse, at Århus politi ikke har en eneste sag på hesteplejehjemmet.[/b:fddcd61ce2] Som politiet siger ved en personlig henvendelse, [b:fddcd61ce2]citat: Vi har ingen grundlag for at starte en efterforskning. Citat slut.[/b:fddcd61ce2]Med en sådan udtalelse, skal samtlige, der kaster med pløre passe meget på, idet det er ren og skær injurier og møj fra møddingen, der her hentes til torvs.
[b:fddcd61ce2]Når politiet sige således, er det med bestemthed ikke nogen sag![/b:fddcd61ce2]

Vedrørende alt det bavl om at foreningen ikke er registreret, kan jeg oplyse, at der ikke findes noget lovgivning omkring regestrerings pligt for foreninger.
[b:fddcd61ce2]Det er ren journalistisk ammestue snak.[/b:fddcd61ce2]
Vi har foreningefrihed her i Danmark.

Heste plejehjemmet er lukket. Jo bevares.
[b:fddcd61ce2]Kommunen skulle bruge jorden og opsagde lejemålet med virkning fra dette forår.[/b:fddcd61ce2]
DERFOR ER FORENINGEN LUKKET!
Beklager, men her er heller ikke en snavset historie.

Og så den sang med, at man ikke kan besøge sin hest, er næsten rigtig nok.
Som Connie siger, kan hun ikke have alle og enhver rendende på hesteplejehjemmet i tide og i utide. Der er faktisk arbejde, der skal udføres.
[b:fddcd61ce2]Når hesten er overdraget til foreningen, er det foreningens ejendom.[/b:fddcd61ce2]

Hvad rigtigt mange mennesker herinde glemmer er, [b:fddcd61ce2]at hesteplejehjemmer ofte bliver brugt som "skrællespand" af hesteejere, dyrevenner, der ikke selv kan tage en beslutning om deres kære dyr.[/b:fddcd61ce2]
Ofte bliver fuldstændigt vanrøgtede dyr afleveret til Connie, [b:fddcd61ce2]hvor eneste humane handling er en lyn aflivning. [/b:fddcd61ce2]Det kan ofte gå ret så hurtigt.
Tænk lige på det, inden harmen flyder over.

Hvorfor kommer jeg til at tænke på de gamle koner, der sad på torvene omme i Frankrig, på ludvig d. XIV tid, når guilotinen skulle skille hovedet fra en stakkels forbryder under pøbelens jubel!

Håber nogle har fået noget at skamme sig over!
M.v.h.
Charlie
Post Reply