hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Elsoma »

Lone

[quote:5f8df795be]Antyder du at C = C, Ellen? [/quote:5f8df795be]


:engel: Jeg? Bare min imbesile humor som finder det sjovt at navnet Charlie begynner på samme bokstav som Connie, og at i min fantasi skriver C som jeg inbilder mig at C ville ordlegge sig. :ehh: :hva:

Så da så jeg for mig en en situasjon ala dette: :elsk: :fy: :kontrakt: :nejtak: :prik: :celeste: :ehh: :duel: :afvist: :ras: :graed: :minna: :glory: :nej: :ide: :kindkys: :skaal:
hilsen Ellen, den Danofile norske!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by HHansen »

[quote:25da09168f="Elsoma"]Så da så jeg for mig en en situasjon ala dette: :elsk: :fy: :kontrakt: :nejtak: :prik: :celeste: :ehh: :duel: :afvist: :ras: :graed: :minna: :glory: :nej: :ide: :kindkys: :skaal:[/quote:25da09168f]

Ellen :viben: :viben: :viben: :respekt: :respekt: :viben: :viben:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Lone Beck »

:lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by KatieKat »

Jeg havde ellers ikke tænkt mig at deltage mere i den her debat, men jeg er lige nødt til at indskyde et spørgsmål.

Charlie, du beder folk der har en konkret sag, det kunne fx være mig selv og tidligere ejer af Jensen som også er her på siden, om at sende dig en mail med alle vores personfølsomme oplysninger og så vil du kunne finde ud af præcis hvordan sagen hænger sammen. Glimrende.
Kort efter skriver du at du ikke på nuværende tidspunkt vil fortælle hvem du er for det er ikke vigtigt for sagen lige nu?
Forventer du virkelig at nogen vil tage dig seriøst og sende dig noget som helst når du ikke engang vil fortælle hvem du er og hvad din tilknytning til hesteplejehjemmet er?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Buusser »

:viben: :viben: :viben: :viben: :viben:

Det er da klart at folk gerne udleverer en hulens masse information til en helt ukendt og anonym person. Folk er jo dååmme :ehj: eller noget...
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Anders »

Folk hopper også på nigeriabreve, så det er vel forsøget værd... :ehj:
- A
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by xtiny »

Men har folk indbetalt bidrag til "foreningen"- som ikke er en forening- så er det bedrageri- og kan politianmeldes....
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by Zanne »

[quote:e1ac7b12ce]Men har folk indbetalt bidrag til "foreningen"- som ikke er en forening- så er det bedrageri- og kan politianmeldes....

[/quote:e1ac7b12ce]

Det kan der være noget om xtiny :ide:
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
ostehaps
Posts: 74
Joined: Fri 29. Feb 2008 13:34

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by ostehaps »

Jeg er ked af, at bekendtgøre, at førtidspensionen lovmæssigt er lavet for at sikre folk der ikke kan arbejde, og længere er den ikke.

Kommunerne kan ikke på noget tidspunkt ændre denne lov, da love som bekendt bliver lavet af regeringen og ikke i frokoststuen i pensionsafsnitet i Århus kommune.Derfor er det ikke en nødvendighed for mig, på noget tidspunkt at kende sagsagterne i Conny´s konkrete pensionssag.

Faktum er, at hun er tilkendt pension pga. nedsat eller tabt arbejdsevne, hvorfor hun modtager penge da hun ikke kan passe et normalt arbejde.

klokke klar fakta, der er noget ganske galt.

Efter der ikke er noget fra jeres front der dokumenteres, gider jeg ikke spilde mit liv på at finde, hverken lov § eller afsnit, cirkulære eller afgørelser til jer, dem må i selv finde, jeg kan dog hjælpe jer så meget på vej, at der kan købes et hæfte helt og holdent omkring pension, det koster 100 kr og er 47 sider.
SUCESS KOMMER F
User avatar
shire
Posts: 41
Joined: Tue 19. Aug 2008 13:45

hesteplejehjemmet tv2 nyhederne

Post by shire »

Jg tror ikke det er Connie, hun er vist nok ordblind. Nej jeg tror snarer det er hendes ene datter sophie.
Post Reply