nu også i ekstrabladet

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

nu også i ekstrabladet

Post by annetteB »

[quote:5e2f0ce764]Det er alle de andre og under ingen omstændigheder, Connie der lyver.[/quote:5e2f0ce764]

Stakkels Connie.
:hhansen:

- og tænk al det besvær wendy må have haft med at forfalske DNAprofil, chip og papirer bare for at genere Connie - nogen mennesker er bare HELT uden for pådagogisk rækkevidde!
:lea:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

nu også i ekstrabladet

Post by Zippeline »

I det mindste får stakkels Connie en kindhest fra Glory.

Jeg mener, kan hun sælge andre folks gamle, pensionerede heste videre, kan hun vel også finde en, der vil aftage dén for en slat penge.

- Zip.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

nu også i ekstrabladet

Post by Lone Beck »

Nu fik jeg set tv-avisens og tv2østjyllands indslag om sagen. Jeg har stadig krumme tæer efter sidstnævnte :roed:

(Hold da op, hende Connie lyser da bare langt væk af troværdighed, hva'? :skoer: ).

Kan vi forvente mere fra Ekstra Bladet i de kommende dage?

Det kunne være rart, om nogen forfulgte politiviinklen, så vi kan få svar på, om politiet ikke mener, der er "noget" at komme efter - eller om de mener der ikke er en politisag.

For mig at se, må disse her sager jo svare til alle mulige andre kontraktbrud i forbindelse med hestehandel: Det er civile søgsmål :ide:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

nu også i ekstrabladet

Post by Nina »

Sisian:

Vi mangler stadig nogle udsagn - der kan påvise det modsatte!!!

Hvor er alle bilagene?????

Kom igen med et svar på dette:
[quote:8fb694bf8b]Hvor er det dog utroligt at majbritt (tidligere ansat) kan stille sig frem med en direkte LØGN..... DER ER IKKE NOGEN ANSATTE DER HAR KØBT EN PLEJEHJEMSHEST!!!! LØGN LØGN. Jeg er rystet over hendes udtale [/quote:8fb694bf8b]

Kom igen med fakta - som kan belyse det modsatte - tak!

FAKTA OG BILAG EFTERLYSES!!!

Venlig hilsen
Nina
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

nu også i ekstrabladet

Post by annetteB »

[quote:ef4795e907]FAKTA OG BILAG EFTERLYSES!!! [/quote:ef4795e907]

Hvis jeg skal dømme efter hvad sisian og andre conniefans tidligere har kommet op med at fakta, så skal du ikke holde vejret mens du venter, Nina!
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

nu også i ekstrabladet

Post by LittleJohn »

Vedr. alt dette om hesteplejehjemmet, Wendy, så mener jeg helt bestemt jeg kan anbefale det der program på tv2, hvor man tager sådanne ting frem i lyset vedr. diverse svindlere med biler, husbyggerier ogv. jeg kan simpelhen ikke huske hvad det hedder. Hvad med tv2 Update??? kan de ikke også bruges eller er det mon kun til "udlandske nyheder"

Zanne! Tak for velkomsten - jeg skal lige prøve at se om jeg kan snuse mere op om Kasmir, men jeg er 100% sikker på at han kom derfra - for han blev leveret af Berit, (Du ved selv hvem, som jeg bestemt ikke har glemt) og det var også hende der hentede ham igen da jeg ikke "ønskede" ham i stalden, fordi han ikke helt kunne enes med hverken mig, de andre tøser i stalden eller de andre dejlige heste der var der.

Jeg mener helt sikkert jeg har billeder liggende - jeg skal bare liiiige have fundet min gamle harddisk frem og se om jeg kan finde en computer hvor i den kan tilsluttes. - så oplysninger, det skal jeg nok finde på ham.

Hvad med de andre hjælpere som Connie havde?? Hvor er de henne i denne opbagning som Connie tilsyndenladende mangler, for troværdig - tjaa nu skal jeg passe på, for hvad er troværdighed?????

Connie er da en stakkel, nej hvor er det synd for hende - hun mangler da helt klar nogen der kan støtte mere op om hendes "historie" om disse heste - som ellers må være mange, med 800 stk. PUHA jeg ville lige nu ønske at jeg havde beholdt Kasmir, meeen alligevel - jeg føler mere for den evt. familie der har givet ham væk i god tro.

Gitte
Find mig p
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

nu også i ekstrabladet

Post by LittleJohn »

Hvor er forresten alle disse såkaldte Conniefans?????? Skulle de ikke støtte hende nu hvis hun er så troværdig som hun selv mener hun er???

Bare en tank.

Gitte
Find mig p
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

nu også i ekstrabladet

Post by Lone Beck »

[quote:54b808c216]Hvor er forresten alle disse såkaldte Conniefans??????[/quote:54b808c216]

Behøver du ligefrem efterlyse dem? :nejtak:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

nu også i ekstrabladet

Post by LittleJohn »

[quote="Lone Beck"][quote:0e9b45fddf]

Behøver du ligefrem efterlyse dem? :nejtak:[/quote:0e9b45fddf]

:mur: nej du har ret, det burde jeg ikke, men er det ikke lidt underligt alligevel.

:mur: Dette er IKKE en efterlysning

Gitte
Find mig p
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

nu også i ekstrabladet

Post by LittleJohn »

Kasmir er fundet og havde overhovedet ikke noget med hesteplejehjemmet at gøre - dårlig hukommelse er lige blevet opdateret.

:fy: at man virkelig kan huske så dårligt. Desuden var prisen for ham vist lidt meget mere end 1500, :mettebo:

Gitte
Find mig p
Post Reply