nu også i ekstrabladet

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

nu også i ekstrabladet

Post by LittleJohn »

Hvordan er denne nye hjemmeside som Zanne står for opstået? Hvordan har man fundet ud af alt det der med Connie???

Gitte
Find mig p
aribeth

nu også i ekstrabladet

Post by aribeth »

hjemmesiden opstod vel i forbindelse med denne debat: http://www.strigler.dk/forum/viewtopic.php?t=5579


Katrine
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

nu også i ekstrabladet

Post by Zanne »

Jeg kan da lige hurtigt fortælle, at der allerede er kommet mail til hjemmesiden, og jeg skal selvfølgelig nok opdatere hurtigst muligt.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
LittleJohn
Posts: 264
Joined: Fri 14. Nov 2008 17:24

nu også i ekstrabladet

Post by LittleJohn »

Jeg kom til at tænke, jeg havde da en hest nede deroppe fra, den blev leveret(ved ikke om man må nævne navne) men det var alt for urolig i vores stald, så han røg retur. En haflingertype, Kasmir eller noget i den retning, hmm underligt.

Gitte
Find mig p
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

nu også i ekstrabladet

Post by Zanne »

Gitte (dav iøvrigt) kan du ikke sende al info du har om ham på info@plejehjemsheste.dk for det bliver så svært at holde trådene samlet, hvis vi skal hente informationer i diverse tråde.

Jeg vil meget gerne have uddybet det du har omkring hesten, hvis du er SIKKER på, at han kom fra plejehjemmet.
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

nu også i ekstrabladet

Post by Glory »

Hvor er det fantastisk :jeanie: :jeanie: :jeanie:

Godt gået Pegasussie (og Zanne) :askepot: :askepot: :askepot:

Jeg vil stadigt gerne donere den der kindhest til hende Connie :mettebo:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

nu også i ekstrabladet

Post by Stimata Doamna »

[quote:b8cff63c6d]Jeg vil stadigt gerne donere den der kindhest til hende Connie [/quote:b8cff63c6d]

Pas nu på, at den kindhest ikke kommer til at lide overlast :linski:

Godt, at du ikke har givet op, pegasussie!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
sisian
Posts: 10
Joined: Sat 16. Aug 2008 21:41

nu også i ekstrabladet

Post by sisian »

Hvor er det dog utroligt at majbritt (tidligere ansat) kan stille sig frem med en direkte LØGN..... DER ER IKKE NOGEN ANSATTE DER HAR KØBT EN PLEJEHJEMSHEST!!!! LØGN LØGN. Jeg er rystet over hendes udtale
Mattie
Posts: 6
Joined: Tue 16. Sep 2008 14:09

nu også i ekstrabladet

Post by Mattie »

Nu vil jeg rode mig ud i en tanke:
Det er sådan at man kan "adoptere" en hest fra plejehjemmet, til kr. ca.1500,-
Manbritt udtaler på tv, at næsten alle ansatte KØBTE en hest til de små penge.
Nu er det så jeg tænker: Mange af de "ansatte" var folk med problemer, som har haft et sted være og foretage sig noget. Ikke for at tale ned om dem, men i mine øjne har Majbritt tydeligt taget fejl at tilbudet "adoptere" og istedet i sin verden tænkt "adoptere=købe".
Så nej, jeg regner ikke hendes udtalelse for noget brugbart i et angreb mod Connie, som jeg iøvrigt heller ikke har tænkt mig at angribe, det kommer der ikke noget som helst konstruktivt ud af. Det er ikke løsningen på noget i denne sag.
Zanne
Posts: 1358
Joined: Fri 2. May 2008 08:48

nu også i ekstrabladet

Post by Zanne »

Jeg tror vi alle har forstået dit budskab Sisian. Det er alle de andre og under ingen omstændigheder, Connie der lyver. :ehh:
Mvh. Zanne

Tålmodighed er en dyd, hvis man gider at vente.
Post Reply