Hvorfor har månen den virkning?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.

P

No way, Jos
8
29%
Enkelte fnug m
10
36%
n
10
36%
 
Total votes: 28

PiaK

Hvorfor har månen den virkning?

Post by PiaK »

Er der nogen, der har den endegyldige sandhed på hvorfor månen påvirker nogen mennesker i en sådan grad, at nattesøvnen er fuldstændigt spoleret?

Jeg har i mange år ikke sovet optimalt op til, under og dagen efter fuldmåne, denne gang er det bare helt af H til.

Jeg har ikke sovet i 5 nætter nu, og er ved at være pænt træt af det (i mere end een forstand)

Jeg har mørklægningsgardiner, tænker ikke på at NU er det snart fuldmåne, så kan jeg nok ikke sove ect. Hvad dælen gør man ved det?

Gab herfra :traet:
aribeth

Hvorfor har månen den virkning?

Post by aribeth »

SÅdan er det når man er halvt varulv... du må vænne dig til det Pia :lea:

Katrine
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Hvorfor har månen den virkning?

Post by Lena »

Hmmm......... aner det ikke, men venter spændt på om der er nogen, der har løsningen......
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

Hvorfor har månen den virkning?

Post by Anders »

Ja, er du meget behåret i de perioder, Pia?
- A
Kokjo

Hvorfor har månen den virkning?

Post by Kokjo »

Jeg har samme problem, det er møgirriterende. Jeg har ikke fundet andre løsninger end en sovepille, heller ej nogen forklaring på "problemet"
PiaK

Hvorfor har månen den virkning?

Post by PiaK »

Kokjo: Jeg har dælme også haft mere end lyst til at tage en sovepille i de her dage.

Er det ved hver fuldmåne du har det? Og er det samme antal dage det er galt, eller varierer det?

Hos mig varierer det en del, det er derfor jeg er så utroligt træt af det denne gang, for jeg har bare slet ikke sovet.

Gad vide hvor mange der har det her problem?

(kan man lave en afstemning forsinket...tjekker lige) Det kunne jeg :-) Og jeg har stemt for varulv...for sådan føler jeg mig lige pt, og kæreste giver mig ret :brok:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Hvorfor har månen den virkning?

Post by KatieKat »

Det er faktisk ret nemt at løse det problem. Sov om dagen.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Tukær
Posts: 748
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Hvorfor har månen den virkning?

Post by Tukær »

[quote:4acce76d37]Hvad dælen gør man ved det? [/quote:4acce76d37]

Bare jeg viste det, for jeg har heller ikke sovet de sidste 5 dage...

Til gengæld har Bambi været "normal" under denne her fuldmåne, det er første gang i flere år, hun ikke har regeret på en fuldmåne...

Og det eneste anderledes jeg kan komme i tanke om er en "lille samtale" jeg havde med hende efter sidste fuldmåne...

Der er bare mere mellem himmel og jord !
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Hvorfor har månen den virkning?

Post by Nina »

Jeg mærker ikke nogen forandring - selvom jeg nogle gange har skyldt månen for det hele. :linski:

Venlig hilsen
Nina
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Hvorfor har månen den virkning?

Post by stratego »

ja, men faktisk så har jeg ikke bøvl ved fuldmåne, men når den er næsten fuld. Ja ja, ikke noget drikkeri her. :hhansen:

Jeg er meget følsom for vejrforandringer og kan mærke et lavtryk inden det kommer.
Så får jeg ligesom en hjelm på hovedet og lige så snart lavtrykket er over os så går det væk. Ved de storme vi har haft passede det med at det gik væk da stormen var ca. 50 km væk.

Mærker det så kun når det er store udsving.

mvh.
Britta
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
Post Reply