Jeg venter

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Jeg venter

Post by Anja »

Det håber jeg ikke...

Det er bare ikke ok i den slags situationer at glemme folk, det er jo totalt nervepirrende.
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Jeg venter

Post by lonek »

Det må være bund frustrerende at sidder der og vente... Fååk, hvor ringe, men jeg kender det godt selv - de gjorde lidt det samme da jeg fik fjernet en knude i brystet, hvor jeg også skulle vente rigtigt længe på at tale med en læge - efter en sygeplejerske havde sagt noget. Det gjorde mig noget nervøs... Så jeg føler med dig!! (min var godartet)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Jeg venter

Post by Godzilla »

Hvornår skal du tale med lægen?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Pilevadgaard
Posts: 464
Joined: Sun 18. Nov 2007 22:14

Jeg venter

Post by Pilevadgaard »

*krydser mine fingre for dig*.. Håber på en god opdate fra dig :-)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Jeg venter

Post by Lone Beck »

Øv, hvor træls at sidde og vente på :ked:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

Jeg venter

Post by vicky02 »

Det er sgu ikke iorden.
Dengang jeg havde kræft, der fik jeg beskeden af en halv sur moster via telefonen.
Det var så heller ikke iorden.
Men selvom jeg inderst inde godt vidste at man altid skal til kontrol og de tjekker det de fjerne, så var det helt ude af mit hoved.
Så da lægen ringede der blev jeg lige fejet væk på 5 sek.
User avatar
Amts
Posts: 146
Joined: Sun 28. Sep 2008 19:02

Jeg venter

Post by Amts »

Jeg synes heller ikke det er i orden. Når man venter på at få sådan et svar så skal de ha´ styr på tingene og få fulgt op på det omgående.
Det må være så forfærdeligt at gå i uvished og vente.

Håber det bedste Ped :-)
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

Jeg venter

Post by Anders »

Du skal holde dem op på de ting de skal udføre. Ligemeget hvad.

Vi har en nabo, der fik konstateret kræft, og var igennem en længere omgang kemo og stråler. Og hun blev konstateret rask. Men hun skulle jo også til kontroller.
Jeg ved ikke om de har sjusket eller bare ikke kigget på deres billeder - men lige pludselig var der rigtig meget der var vendt tilbage. Og det var noget de vist burde have set ved tidligere kontroller.
Det er sørgeligt at man skal blive ved med at få den slags skræmmehistorier fra vores sundhedsvæsen, som vi betaler så mange penge til. Det er jo ikke fordi de ikke har pengene - de laver bare et for dårligt stykke arbejde, imho!
- A
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Jeg venter

Post by annetteB »

Jeg kan søreme godt forstå, hvis du på det nærmeste sidder på nåle!
:-o

Der er ikke så meget for mig at gøre udover at krydse fingrene for, at den dumme klump var harmløs og at du har hørt det sidste fra den!
Så dét gør jeg så.
:-)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Jeg venter

Post by annetteB »

ææv, kunne de da ikke lige have fundet et "hul" til dig idag, så du ikke behøvede at skulle vente hele weekenden igennem?
:brok:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply