Per Kirkeby

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

Per Kirkeby

Post by aribeth »

Og hvad så?


Katrine
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Per Kirkeby

Post by LeneP »

slettet
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Per Kirkeby

Post by 99E »

Jah, det er vældig morsomt.
Man skal så være opmærksom på at når man begynder at blande slangord for kønsdele ind i det (og det gælder såvel "mis" som "kut(te)") så er det ikke sikkert folk bliver ved med at synes det er sjovt.

Det er nok også begrænset hvor længe du vil skrige af grin, hvis jeg insisterede på at kalde dig "Dumme-Dullan".
Ikke at det er relevant - for JEG synes ikke dét ville være morsomt.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Per Kirkeby

Post by KatieKat »

[quote:fe32c879aa]Men vi kan da godt diskutere hvorfor Ribe domkirke er toppen af toppen og ikke poppen, for det er den netop ikke.[/quote:fe32c879aa]


Er det ikke spild af tid når du alligevel har besluttet at du har ret og at alle der ikke mener som du er dumme?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Per Kirkeby

Post by LeneP »

slettet
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Per Kirkeby

Post by LeneP »

Sjovt Bent Vinn-citat aribeth. Mest i sammenhæng med Ribe domkirke, som jo netop er løftet ud af den støvede stemning, som mange helst vil holde den i. Måske det er derfor de provokerer så enormt?

Ullan
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Per Kirkeby

Post by KatieKat »

Hvis man dukker op blandt nye mennesker og viser respekt for andre, så får man den som regel også retur.
Hvis man ikke gør, så er det svært for dem der har været der hele tiden at tage en seriøst.

Du startede men at komme herind og fortælle os at vi var dumme og at vi burde blive bedre. Det er muligt du siger noget andet nu, men tonen er stadig den samme. Man får meget bedre sit budskab igennem hvis man er i stand til at vise lidt respekt.

Brug det hvis du vil...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Per Kirkeby

Post by 99E »

Jeg tør godt indrømme:
For mig giver det kun mening at "beholde" kirkerne som et historisk vidnesbyrd. Som en kilde til historien.

Fint nok at nogle af de her mennesker, som faktisk tror på det der Gud-noget gerne vil bruge dem til at holde deres ting i.
Men hvis de vil modernisere dem, så synes JEG, som historisk interesseret, det skal gøres under hensyntagen.
Hensyntagen til at de vader rundt inde i et levn, der hvis det var mindre, bygget af træ og havde været brugt til at besejle verdenshavene med - ville befinde sig på Vikingeskibsmuseet.

Der er da for pokker heller ingen der går ind og begynder at lakere vikingeskibene fra fjorden med autolak i metalfarver og installere airconditioning og redningsveste og hvad ved jeg - fordi de skal "moderniseres".
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
LeneP
Posts: 864
Joined: Sun 18. Nov 2007 00:53

Per Kirkeby

Post by LeneP »

slettet
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Per Kirkeby

Post by 99E »

[quote:3148f87c84]Gu´vil jeg ej! Hvad giver dig ret til at opdrage på mig? [/quote:3148f87c84]
Det samme som giver dig ret til at opdrage på andre brugere herinde.
Du kan bruge det, hvis du vil.
Men lad være med at tude over, folk ikke vil være søde ved dig, hvis det er dig, der starter med at kaste med sten...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply