flybiletter fra malaga og hjem...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

flybiletter fra malaga og hjem...

Post by aribeth »

Jeg har nogle bekendte som er strandet i Malaga på grund af Sterlings konkurs... de står nu og skal hjem fra Malaga og jeg har lige lovet at prøve at søge på 4 flybiletter til DK eller Hamburg eller omegn...

Er der nogle der er gode flybilletsøgere på nettet? hvor mener i jeg skal søge?

De vil meget gerne hjem inden tirsdag i næste uge hvor den ene af dem skal videre til Sydafrika i 5 måneder...


Sikke noget rod.

KAtrine
Kokjo

flybiletter fra malaga og hjem...

Post by Kokjo »

øj - det har jeg overhovedet ikke forstand på. Men jeg håber det løser sig for dem uden alt for mange problemer.
Mette(Blossi)
Posts: 67
Joined: Fri 4. Jan 2008 20:12

flybiletter fra malaga og hjem...

Post by Mette(Blossi) »

http://www.easyjet.com/da/Bestil/step1.asp f.eks til london fra malaga.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

flybiletter fra malaga og hjem...

Post by BeritH »

Hvilket bureau har de rejst med? De fleste rejsebureauer for søger at få deres gæster hjem hurtigst muligt.

Jeg er en af de heldige, jeg kom hjem i lørdags fra Egypten med Sterling. Men selvfølgelig kunne jeg godt have brugt en lidt længere ferie :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Anders
Posts: 558
Joined: Thu 1. Jan 1970 02:00

flybiletter fra malaga og hjem...

Post by Anders »

www.flybillet.dk
- A
aribeth

flybiletter fra malaga og hjem...

Post by aribeth »

de rejser netop uden bureau derfor er det et problem, men der er fundet biletter og de kommer til Hamburg imorgen :-)


katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

flybiletter fra malaga og hjem...

Post by annetteB »

[quote:c8ef9b6a59]Hvem i alverden rejser dog også til malaga?!![/quote:c8ef9b6a59]

Det er der da mange der gør alene fordi det er skide billigt at rejse derned - væsentligt billigere end mange andre dele af spanien (undtagen costa brava, måske?) og når man så ER dernede står det jo én frit for at snuppe toget til den ønskede lokalitet? Det har jeg gjort masser af gange mens min far boede i spanien!
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

flybiletter fra malaga og hjem...

Post by BeritH »

[quote:3e7ad52299]Hvem i alverden rejser dog også til malaga?!! [/quote:3e7ad52299]

Folk som måske gerne vil besøge Malaga og omegn.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Linski
Posts: 146
Joined: Tue 29. Nov 2005 23:27

flybiletter fra malaga og hjem...

Post by Linski »

Jeg plejer at bruge momondo.dk, hvor man får billetter fra forskellige flyselskaber. De kan f.eks. komme hjem fredag: http://tv2.da.momondo.com/Compare_Flights.aspx

Surt ikke at kunne komme hjem.

- Helene
Kikærten
Posts: 164
Joined: Tue 4. Mar 2008 12:37

flybiletter fra malaga og hjem...

Post by Kikærten »

Ja det er ikke så sjovt at skulle finde alternative ruter hjem. Men så har man da i det mindste fået lidt ferie. Det er mere synd for dem, der endnu ikke er nået at rejse ud.

På min datters skole skulle alle 2. G'er på studietur i næste uge. Alle klasser - undtagen min datters - har købt billetter hos Sterling. Så selvom junior skal til Malaga (på sprogskole i en uge), så kommer hun og hendes klasse som de eneste afsted.

Jeg har altså ondt af de andre klasser, da det jo ikke er de unge mennesker, som har bestemt flyselskab.
Små gule der kan og vil
Post Reply