Dyrlæge priser

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Dyrlæge priser

Post by HHansen »

Er nødt til at fryde mig over de fordele der er ved at have krikken i sdr jylland...

Erling fik raspet tænder for en måneds tid siden...
MED bedøvelse...

I dag kom regningen så: 530,-

De bruger en tysk dyrlæge dernede... :askepot:

Det er jeg glad for... :lol: :lol:

Hvad giver i for tandraspning???
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Tukær
Posts: 748
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Dyrlæge priser

Post by Tukær »

Jeg fik raspet tænder på Bambi og C for en lille måndet siden... Måske de også skulle til sdr. Jylland en tur næste gang...
Pris knap 2000, og ingen af dem blev bedøvet, endligt syntes jeg det var ok billig, da jag havde hørt prisen omkring 1600 for en hest, men sammenlinet med Erling, så er det lidt dyrt...

Hilsen
Annette
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Dyrlæge priser

Post by lonek »

Årh!!! Jeg tror jeg skal flytte... Tabita var halt her først på måneden, det kostede 550,- bare for dyrlægen skulle komme!! Oveni kom så medicin og kørsel... Nårh ja, og moms!
User avatar
Silas
Posts: 256
Joined: Mon 3. Mar 2008 13:19

Dyrlæge priser

Post by Silas »

Jeg bor også i Sdr. Jylland, men bruger dog en dansk dyrlæge hernede. Jeg har lige fået en seddel på 3 x vaccination, 3 x Noromectin ormekur, og 1 gang tandrasp incl. bedøvelse. Det kostede 1800 kr.
Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind dit liv, og du vil finde mere plads til, at være dig selv.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Dyrlæge priser

Post by annetteB »

Jeg gav 925 kroner for Traums tandretning i foråret - og dertil kom så 500 kroner for bedøvelsen eller noget i den stil? Det blev gjort hos Mai Nicholaisen.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Kokjo

Dyrlæge priser

Post by Kokjo »

Jeg sad lige og tænkte mig om.... Jeg har ikke fået raspet nogen i 9 år, og dengang var det altså billigere.

2 af dem er kigget i munden et par gange, men det har været i forbindelse med andet, så der stod ikke noget om det på fakturaen.
Maria&Pyrus
Posts: 57
Joined: Sun 8. Jun 2008 22:19

Dyrlæge priser

Post by Maria&Pyrus »

Tjah 1700 rendte det op i ved en der er hestetandlæge og efter hvad hun fandt får en alm. dyrlæge aldrig lov til ordne tænder på min hest igen
Post Reply