Weeeeeeeee.........hjemme igen

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Weeeeeeeee.........hjemme igen

Post by KatieKat »

Man kan sikkert sagtens forholde sig fagligt til afføring... Det plejer Ped bare ikke.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
PiaK

Weeeeeeeee.........hjemme igen

Post by PiaK »

[quote:7d16f087a8="KatieKat"]Man kan sikkert sagtens forholde sig fagligt til afføring... Det plejer Ped bare ikke.[/quote:7d16f087a8]

Præcis!


Lisbeth, hiv så det stik ud til modemet!
Lisbeth Sejberg

Weeeeeeeee.........hjemme igen

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:343a82b3f4]Man kan sikkert sagtens forholde sig fagligt til afføring... Det plejer Ped bare ikke. [/quote:343a82b3f4]

Det ved jeg da godt :hhansen: ...... men jeg synes nu, det er sjovt, at skide på ham der "plejer" ind i mellem og så stille nogle måske overraskende krav til andre :hhansen:
Mvh. Lisbeth
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Weeeeeeeee.........hjemme igen

Post by KatieKat »

At stille krav til faglighed hos Ped i en snak om lort... hmm... Interessant. Lyder for mig som lige så meget spild af tid som at kalde på katte, men held og lykke med det.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
aribeth

Weeeeeeeee.........hjemme igen

Post by aribeth »

[quote:40b6679d28]Det var sådan en naturlig del af hverdagen,det var noget der blev snakket om og holdt øje med[/quote:40b6679d28]

Jeg tror (uhyggeligt nok) også det bliver en stor del af min fremtid!!


Katrine
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Weeeeeeeee.........hjemme igen

Post by stardancer »

Hvor er det godt at du er tilbage Ped :sanne:

krydser fingre for at de kommende undersøgelser og scanninger viser fremgang :mikkel:
/Sofie
aribeth

Weeeeeeeee.........hjemme igen

Post by aribeth »

ej større klump skidende dej... Men de skriger vel ikke... det er da en fordel i forhold til den lille klump! :linski:


Katrine
aribeth

Weeeeeeeee.........hjemme igen

Post by aribeth »

AV... men de bider sig vel ikke fast i kropsdele så?

Kan du ikke godt høre at jeg helst vil at det er værst med en baby end med en gammel :lea:

Katrine
Lisbeth Sejberg

Weeeeeeeee.........hjemme igen

Post by Lisbeth Sejberg »

[quote:af71fbf20e]Kan du ikke godt høre at jeg helst vil at det er værst med en baby end med en gammel [/quote:af71fbf20e]

Det er det ikke, ikke hvis vi forholder os til mængden af det, der bliver leveret i bleen. kan du se det for dig, eller skal jeg stave det for dig :lea:
mvh. Lisbeth
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Weeeeeeeee.........hjemme igen

Post by Nina »

En skidende klump dej ....

GODT jeg ikke er bager ... sikke nogle mareridt, jeg kunne få! :-o

UF fra
Nina
Post Reply