Drinkin' the Koolaid...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Drinkin' the Koolaid...

Post by annetteB »

Søde Ninie har jo på Idas indtrængende opfordring hjembragt Koolaid-pulver fra staterne...ikke fordi Ida DRIKKER koolaid (kun det gule med citronsmag, ihvertfald) men fordi...















[img:cd8d64438c]http://i40.photobucket.com/albums/e203/atengstedt/ida.jpg[/img:cd8d64438c]
Denne hårfarve opnåes ved at dyppe håret i en koncentreret opløsning af koolaidpulver med kirsebærsmag. Skylles ud efter en halv times tid.
For ikke at dryppe i mellemtiden kan man lægge hovedet i en bradepande, eller man kan tilsætte agar til koolaidopløsningen inden man dypper.
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lisbeth Sejberg

Drinkin' the Koolaid...

Post by Lisbeth Sejberg »

Vor Herre til hest og så undrer du dig over, at jeg æder pastinakker ?? :lea:

Hun ser da ...... øhm ..... tja ...... jooo deeeet :viben:

Mvh. Lisbeth
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Drinkin' the Koolaid...

Post by HHansen »

Smuk farve - må de godt se sådan ud på Idas efterskole?

På Saras bliver de hjemsendt for sådan en hårfarve :ehj:

Hvor længe holder farven?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Drinkin' the Koolaid...

Post by annetteB »

[quote:6494de9167]Smuk farve - må de godt se sådan ud på Idas efterskole?[/quote:6494de9167]

De må se ud nøjagtig som de vil.
:askepot:

[quote:6494de9167]Hvor længe holder farven? [/quote:6494de9167]
Det er som en skyllefarve, den forsvinder gradvis med hårvaskene.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Drinkin' the Koolaid...

Post by 99E »

SEJT!
Tak! Nu har jeg et stykke tid undret mig over hvordan det skulle virke og hvordan det så ud.
Er Ida lyshåret under Kool Aiden?

Pink hår ville totalt matche min skjorte!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
aribeth

Drinkin' the Koolaid...

Post by aribeth »

Det er skide pænt!!! Jeg har altså noget af det der Kool Aid liggende til Ida fra Ninie :-)

Hvorfor bliver de sendt hjem fra den der efterskole? Er det fordi de er i pagt med satan eller noget når de ikke har hårfarver der matcher normen?! På min lillesøsters må de se ud som de vil også... heldigvis da...

Tænk sig hvis man ikke måtte være lyshåret... eller mørkhåret... eller omskåret!


Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Drinkin' the Koolaid...

Post by annetteB »

[quote:4bc59afdf7]Er Ida lyshåret under Kool Aiden? [/quote:4bc59afdf7]

Ja. Hvis man er mørkhåret bliver farverne mere grumsede.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Drinkin' the Koolaid...

Post by 99E »

[quote:640d6a96c3]Ja. Hvis man er mørkhåret bliver farverne mere grumsede.
[/quote:640d6a96c3]
Hmm...
Gad vide om jeg overhovedet "må" have sære hårfarver - eller om skolens ledelse får et hysterisk flip?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Drinkin' the Koolaid...

Post by HHansen »

[quote:ab287b8e63="KSV"]Hvorfor bliver de sendt hjem fra den der efterskole? Er det fordi de er i pagt med satan eller noget når de ikke har hårfarver der matcher normen?! På min lillesøsters må de se ud som de vil også... heldigvis da...

Tænk sig hvis man ikke måtte være lyshåret... eller mørkhåret... eller omskåret!


Katrine[/quote:ab287b8e63]

Årsagen hævdes at være at man ikke må skille sig ud i forhold til de fastboende i det lille samfund :ehj:
Og bland disse er outrerede hårfarver (det er blå, lyserød og grøn) ikke på mode og derfor må børnene heller ikke have det.
Det er i orden at være totalt blondine hvid, sort (selvom det kan ses at man IKKE er det fra naturens side) rød og brune farver.
Det er heller ikke tilladt at have sidecut (det er vist noget med 2 mm i den ene side og langt i den anden).

Jeg forstår ikke hvorfor man laver den slags regler, men det gør man altså. Jeg forstår endnu mindre hvorfor eleverne farver deres hår lyserødt når de VED de bliver sendt hjem hvis det ikke bliver lavet om. Men det gør de også :ehj:
Ved så ikke hvem der er dummest?? (og ja, min datter er også én af dem der har været farvet lyserød og fået besked på at lave det om).
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Drinkin' the Koolaid...

Post by 99E »

[quote:1613518e0c]eg forstår endnu mindre hvorfor eleverne farver deres hår lyserødt når de VED de bliver sendt hjem hvis det ikke bliver lavet om. Men det gør de også [/quote:1613518e0c]
Teenage-oprør?
Udfordre autoriteter?
Det er jo en latterlig regel!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply