Drinkin' the Koolaid...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Drinkin' the Koolaid...

Post by KatieKat »

Det ser da totalt godt ud. Det tror jeg også at jeg vil prøve. Det kunne da være sjovt og hvis det forsvinder igen er der jo ingen skade sket hvis det ser ud af helvede til....
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
aribeth

Drinkin' the Koolaid...

Post by aribeth »

Det er en tåbelig regl og den grænser da næsten til noget der minder om nazisme... :-( jeg forstår godt de unge gør oprør... jeg ville da ønske der var en masse forældre der stod bag deres unge og hev ungerne hjem i stedet for... sådanen lorteskole gad jeg ikke smide penge i :lea:


Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Drinkin' the Koolaid...

Post by annetteB »

[quote:84c312dc53]Gad vide om jeg overhovedet "må" have sære hårfarver - eller om skolens ledelse får et hysterisk flip[/quote:84c312dc53]

Hvis du hørte mads og monpolet for et par uger siden, vil du vide at skoleledelser sågar kan få hysteriske flip over kvindelige lærere der fjerner deres kropsbehåring, farver dem eller lign.
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Drinkin' the Koolaid...

Post by aribeth »

Engang havde jeg pink hår... men altså jeg er jo meget mørkhåret så det var sådan mørkt pink... lilla agtigt... mig og en veninde farvede vores hår... vi ødelagde hendes forældres hvide badeværelse!! fugerne blev rosa!

Det var ikke så godt... men skide skægt... engang var det grønt... håret altså... men det så ret underligt ud... for det lignede nærmest mug... men ejg har aldrig turde affarve mit hår først...


KAtrine
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Drinkin' the Koolaid...

Post by 99E »

[quote:48f098248e]sådanen lorteskole gad jeg ikke smide penge i [/quote:48f098248e]
Ditto.
Godt jeg ikke har børn. Lærere, skoleledere og andet godtfolk ville synes jeg var lisså irriterende som de sikkert synes atengstedt og endes unger er!

:anonym: :lolskilt:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Drinkin' the Koolaid...

Post by 99E »

[quote:a515216f40]Hvis du hørte mads og monpolet for et par uger siden, vil du vide at skoleledelser sågar kan få hysteriske flip over kvindelige lærere der fjerner deres kropsbehåring, farver dem eller lign.
[/quote:a515216f40]
Jeg hører ikke Mads og Monopolet. Burde jeg det?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
aribeth

Drinkin' the Koolaid...

Post by aribeth »

i virkeligheden bliver jeg jo totalt skuffet hvis mit spawn ikke bliver bare en smule rebelsk :linski:

Min veninde siger jeg ender som Eddie fra Absolutely Fabulous.... men pyt med det hun siger også jeg allerede er som hende og hun er sgu som Patsy... så det passer meget godt :-D

Katrine
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Drinkin' the Koolaid...

Post by HHansen »

[quote="99E"][quote:76cc7b917d]
Jeg hører ikke Mads og Monopolet. Burde jeg det?[/quote:76cc7b917d]

Ja :jeanie:

Jeg hørte godt den udsendelse. Det var ret morsomt :viben:

Jeg synes også det er latterlige regler. Men det får mig alligevel ikke til at hive ungen ud af en skole hun trods alt selv har valgt at blive på. Jeg undrer mig bare over at man bryder regler man kender, udelukkende fordi man synes de er latterlige?
Man bryder vel helelr ikke færdselsloven fordi man finder den latterlig?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
aribeth

Drinkin' the Koolaid...

Post by aribeth »

[quote:48c531cd37]Jeg undrer mig bare over at man bryder regler man kender, udelukkende fordi man synes de er latterlige? [/quote:48c531cd37]

Det GØR man da... især i den alder!! hurra for oprør!!


Katrine
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Drinkin' the Koolaid...

Post by 99E »

[quote:44bb93c238]Man bryder vel helelr ikke færdselsloven fordi man finder den latterlig?[/quote:44bb93c238]
Jeg ved ikke hvad gennemsnitshastigheden er på Skivevej mellem Grønhøj og Kjellerup. Men hvis man kører 80 bliver man overhalet, Hvis man kører 90 bliver man overhalet, Hvis man kører 100 bliver man stadig overhalet en gang imellem, og skal ikke selv foretage specielt mange overhalinger.
Man skal op og runde 110 for at køre mærkbart hurtigere end andre personbiler.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply