Julepynt - hvad laver i i år?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lisbeth Sejberg

Julepynt - hvad laver i i år?

Post by Lisbeth Sejberg »

Jeg skal lige få taget et par billeder i morgen måske, når jeg får gravet *BIIIP*hjerterne frem :-)
Det bliver af mit heste*BIIIP*hjerte og mit motorcykel*BIIIP*hjerte som engang huserede på HaveNyt :-)

Dødningehoved ?? :ehh: ...... det skal jeg lige tænke alvorligt over. Umiddelbart lyder det nemmere end mit kuldsejlede projekt med en sortbroget malkeko ....... så der er håb :hhansen:
Nu skal jeg lige blive færdig som Social-og Sundhedshjælper, så starter jeg i en 30 timers stilling, tjener en fed løn og/eller får tid til at være kreativ :hhansen:
Mvh. Lisbeth
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Julepynt - hvad laver i i år?

Post by Stimata Doamna »

Åh, jeg glæder mig til julen i år. Vi skal holde halloweenfødselsdagsfest for 4. klasse, så huset vil i de nærmeste 14 dage blive udstyret med flagermus, edderkopper, hekse, græskarhoveder og andet godt - det skal blive skønt at skrifte det ud med et par blide nisser :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
imc

Julepynt - hvad laver i i år?

Post by imc »

intet nyt julepynt, men udsmidning af gammelt, ja det bliver sådan her hos os i år.
Er ved at være godt træt af alt det julepynt, så igen i år, vil kasserne tages frem, åbnes- tømmes og sorteres godt og grundigt. lidt bliver hængt op og en del smidt ud.
Men intet vil vi lave af nyt.
aribeth

Julepynt - hvad laver i i år?

Post by aribeth »

Julepynt... jeg vil have sådan nogle julehjerter som anja ... med dødningehoveder og med edderkopper?! i rød og sort...

Ellers tror jeg jeg hækler nogle underlige dimser.... det er sjovt at hækle... jeg kan ikke læse en opskrift men ejg kan hækle løs så det bliver underlige former... :-)


Katrine
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Julepynt - hvad laver i i år?

Post by 99E »

Glaskugler. Ja, vi skal ikke lave dem, men jeg ellllsker glaskugler. Af glas, og med glitter, og helst ikke med guldfarver.

Jeg tænker vi maler et kalenderlys as usual og ellers mest bruger energi på at lave kager og guf?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Julepynt - hvad laver i i år?

Post by MinnaN »

Jeg elsker at lave juledekorationer nede i mellemste føl's fritter. Det er så superhyggeligt, så der blir lavet kalenderdekoration dernede. Adventslys er som regel noget anderledes noget, alt afhængigt hvad jeg gider det år. I år blir det sikkert et stort adventslys med guldglimmerdimseri.

Jeg elsker julehjerter og har 3 store i filt, som ældste føl og mellemste føl har lavet. :elsk: Kravlenisser er et must og juleglasmaleri på ruderne!
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Julepynt - hvad laver i i år?

Post by Anja »

Måske skulle temaet i år være "Scary christmas" :hhansen:
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Julepynt - hvad laver i i år?

Post by MinnaN »

Jaaahh!!! Det kunne være sjovt.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
aribeth

Julepynt - hvad laver i i år?

Post by aribeth »

Minna er du ikke asetroende?


Katrine
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Julepynt - hvad laver i i år?

Post by 99E »

[quote:2ac5e463bf]Minna er du ikke asetroende?
[/quote:2ac5e463bf]
Det er da en endnu bedre grund til at fejre jul.
Engle er i øvrigt bandlyst som julepynt her.
Men jeg elsker juletræer...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply