Slanke/Sund livsstil-tråd...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by MinnaN »

Heheh, det gør der som regel.
Men jeg har aldrig tabt mig når jeg har ammet. Det har nærmest virket som om min krop har holdt igen med at smide fedtet og suget alt fedt/næring til sig af det jeg spiste. :lol:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
aribeth

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by aribeth »

Jeg er også villig til at kæmpe lidt mere for det end bare at amme hvis det bliver nødvendigt :-)

Katrine
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by MinnaN »

Det har jeg også prøvet, men det nytter ikke når jeg ammer. Det blir sgu sittenes.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Kokjo

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by Kokjo »

Jeg håber du kommer til at malke meget fedt af Katrine :lol:
aribeth

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by aribeth »

Det håber jeg sgu også Christine.... jeg satser på at blive noget der minder om en Jerseyko!!
:hhansen:

Katrine
Kokjo

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by Kokjo »

Juhuu så kom jeg over 21 kg..... 21,1 - sukkertrangen er ikke så slem mere, jeg tror heller ikke jeg havde udholdt det meget længere.
-Mette-
Posts: 19
Joined: Tue 22. Nov 2005 16:06

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by -Mette- »

Ih hvor er du god Kokjo - sådan! :)

Vil du måske prøve at smide et par "mad-dagbøger herind" - så jeg lige kan få lidt inspiration til hvilke mad hvornår :)
Mvh Mette :-)
Kokjo

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by Kokjo »

Idag har jeg spist en appelsin til morgenmad

kogt blomkål med et stykke kyllingebryst til frokost

2 bananer i løbet af eftermiddagen

Til aftensmad en lille skefuld kogte ris og et stort læs kødsauce spækket med løg, hvidkål og krydderier.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by 99E »

Hvordan undgår du at dø af sult med kun en appelsin til morgenmad???
Jeg ville skrige af sult senest kl. 10 hvis jeg spiste et stykke frugt som det eneste til morgen. Eller have konstant hysterisk blodsukker resten af dagen og være ude af stand til at tale rent ved 15:30-tiden...

Og - er det ikke "almen viden" at det skal være "Stort morgenmåltid, lille aftensmåltid"?
(Altså - hvad du gør virker jo - jeg undrer mig bare?)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Kokjo

Slanke/Sund livsstil-tråd...

Post by Kokjo »

Det kan jeg undgå fordi jeg ingen appetit har før til middag. Til gengæld stiger den i løbet af dagen, og det er uanset min fremgangsmåde, eller forsøg på ændrig af vaner.
Den almene viden du snakker om, har også været grund til at jeg har været så længe om at "knække nødden" og finde ud af hvordan jeg skulle tabe mig og holde vægten.

Jeg står heller ikke op før 08.30 i gennemsnit og spiser først morgenmad ved 10 tiden.
Post Reply