Outfit til stævne...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Buusser
Posts: 445
Joined: Fri 29. Feb 2008 09:28

Outfit til stævne...

Post by Buusser »

Jo, jeg skal til at have styr på outfittet til stævnet.. :mur:

Jeg er så heldig, at have korte og fede underben, hvorfor at skaffe læderridestøvler kræver specialsyede. Jeg sværger til leggins, mest p.g.a. komforten. Er der nogen herinde der ved om:

Må man starte dressur LC2, LC3 til klubstævner i sorte jodphursstøvler og leggins ? Jo, det skal nok være nypudset og rent, og helt i sort. Og ja, lange støvler ER bare pænere. Men må man?

Til gengæld har jeg laaaange lårbasser. Så alt i alt har mine ben herrelængde. Han må have drukket da han skabte mig. :druk:

Jo, der er stadig et stykke op til Adreas... :floejt: Meeeeen...
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Outfit til stævne...

Post by CXEC »

Hmmmmmmmm, dressur ved jeg ikke meget om, men springstævner ved jeg at man må bruge dem til :hhansen: :jeanie:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Outfit til stævne...

Post by Line_Calano »

det må du gerne
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Outfit til stævne...

Post by MinnaN »

NEJNEJNEJNEJNEJNEJ! Det må man ikke!!! :fy: :fy: :fy:

Det skal være sorte læderskafter, så det ligner en rigtig ridestøvle!! Dvs. du skal ud og investere i læderstøvleskafter og elegante jodhpurs/korte støvler med glat sål. Hele støvleriet skal ligne ridestøvler! Almindelige ruskinds leggings er bandlyst og du blir diskvalificeret på stedet!
Lyse eller hvide ridebukser, mørk jakke eller klubtrøje OG HUSK HVIDE HANDSKER!
Dressur gælder om at være elegant og smuk og fin. (Hvorfor filan Prins og jeg så starter er mange folk en gåde). :lol:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
aribeth

Outfit til stævne...

Post by aribeth »

Det måtte man dælme godt dengang jeg var i bestyrelsen i en rideklub... men det er da også 6 år siden eller noget i den stil...

Jeg kan nemlig huske det var det evigt tilbagevendende spørgsmål når vi lavede klubstævner, om man måtte starte i leggins og om man skulle have jakke på...
Men jeg mener også det er formuleret som et vurderingsspørgsmål, så det rent faktisk er forskelligt fra klub til klub/dommer til dommer....
Det skal ligne en ridestøvle... men i princippet ligner korte støvler og leggins i sort ruskind/skind/whatever de er lavet af, også ridestøvler... det er vel som man ser på det...


Katrine
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Outfit til stævne...

Post by MinnaN »

Det er blevet lagt meget stringent ud nu fra DRF's side og er ikke længere et vurderingsspørgsmål fra klub til klub.

Hellere forberedt end blive disket. :ked:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Post Reply