Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
aribeth

Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Post by aribeth »

Er du sikker på det er bivirkninger og ikke bare dit hoved den er gal med :linski:


Katrine
Lone(de tre A´er)
Posts: 292
Joined: Wed 24. Sep 2008 20:04

Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Post by Lone(de tre A´er) »

Lad dog være at æde alle de piller - det er sgu det rene gift.

Smertestillende kan give kroniske smerter - smart nok for medicinalindustrien - usmart for dem der æder dem.

Fyr en fed - eller find en anden måde at dæmpe smerter - motion fx er godt, kostændringer. meditation, lære at leve med smerterne - der er mange muligheder når man har kroniske smerter.

Jeg kan forresten heller ikke tåle - øh hvad hedder det nu? - ibumetin, men jeg får sgu ikke højdeskræk, jeg får bare hovedpine -
Jeg har godt nok aldrig hørt om nogen der fik højdeskræk og angstanfald af at spise pinex?
Højdeskræk????
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Post by udlandet »

6- 8 Ipren (200 el 400 ml) plus panodil ? Öh, på mine Ipren (400 ml) står max 3 i dögnet. Jeg tror at du skal göre noget ved det, ellers får du den smertefulde död du ikke vil have.
aribeth

Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Post by aribeth »

Det er i hvertfald sådan med panodiler at der ikke skal mere en et par piller for meget til før det er for sent...

Jeg vil sige som Lone... lad være med at tage alle de forbandede piller...


Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Post by annetteB »

[quote:42c027cd44]lad være med at tage alle de forbandede piller...[/quote:42c027cd44]

Tag to Livigen og gå i seng med en ven...evt. nede på gulvet, hvis højdeskrækken virkelig er slem.
:ide:

(og god bedring med det hele: det ER skidetræls at have ondt)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone(de tre A´er)
Posts: 292
Joined: Wed 24. Sep 2008 20:04

Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Post by Lone(de tre A´er) »

Det der med Ipren - jeg skulle æde 6 i døgnet i 14 dage som en test, så det må man godt .
jeg gjorde det nu ikke - jeg vil hellere have ondt og så fik jeg iøvrigt hovedpine efter de første 4.
aribeth

Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Post by aribeth »

i øvrigt hvad tager man mod halsbrand? jeg har den ondeste halsbrand og jeg har ingen Alminox som jeg i øvrigt heller ikke ved om jeg må æde nu hvor jeg er gravid... og mandler synes jeg ikke hjælper...


Katrine
Lone(de tre A´er)
Posts: 292
Joined: Wed 24. Sep 2008 20:04

Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Post by Lone(de tre A´er) »

Rottegift?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Post by annetteB »

[quote:86bcff7cd2]Rottegift? [/quote:86bcff7cd2]


så er løsningen igen værre end problemet, tror jeg?
:-o
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
aribeth

Medicinbivirkninger af alm. smertestillende

Post by aribeth »

Er rottegift ok når man er gravid? for jeg tror da jeg har et par breve i stalden et sted!!


Katrine
Post Reply