Tegneserier...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Tegneserier...

Post by KatieKat »

Er der?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

Tegneserier...

Post by Tigerbaby »

Ja, jeg har da set flere afsnit hvor de tre optræder, blandt andet et hvor anders and har sådan et lille dukkehus, hvor egernene flytter ind.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Tegneserier...

Post by annetteB »

[quote:1b3fe3893e]Chip og Chap slås ikke med Anders And, men med Mickey[/quote:1b3fe3893e]

Næ, næ! Der er skam osse en episode, hvor Anders og Chip og Chap udkæmper en veritabel krig mellem og med julegaverne.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Tegneserier...

Post by BeritH »

[quote:7588623de5]Der er da også nogle egern-lignende kræ der slås med Anders And. [/quote:7588623de5]

Nej den slås da med Pluto.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
aribeth

Tegneserier...

Post by aribeth »

Jeg elsker de gamle Anders film... især introsangen :-) Keld og jeg synger den ofte om fredagen hvis vi er heldige der lige er en enkelt Anders film vi har zappet om på sidst i DisneySjov.

"Who’s got the sweetest disposition?
One guess, that’s who?
Who’d never, ever start an argument?
Who never shows a bit of temperament?
Who's never wrong but always right?
Who'd never dream of starting a fight?
Who get stuck with all the bad luck?
No one but Donald Duck!


Det er læææænge siden Anders har haft opgør med Chip og Chap i Disneys juleshow....
Den bedste er klart sneboldkampen mellem anders og rip, rap og rup.
Den SKAL jeg se.... ellers er det ikke jul.


Katrine
User avatar
Zippeline
Posts: 461
Joined: Sun 2. Mar 2008 18:57

Tegneserier...

Post by Zippeline »

Jeg ser både Disney tegnefilm og japansk anime. Gider ikke se anime på dansk eller engelsk - nøj, det er altid bare ringe.

- Zip.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Tegneserier...

Post by xtiny »

Der er både den med Mickey og Pluto, hvor Chip & Chap kommer med ind med juletræet. Så er der den, hvor AA og Rip,Rap og Rup slås med sne. Og så er der den, hvor AA fører krig med Chip & Chap. Den er vist politisk ukorrekt- for den er ikke vist længe, men repetoiret i Juleshowet er ikke 100 % fast, så jeg håber hver år... :anonym:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Tegneserier...

Post by Frieser9460 »

[quote:0f60804333="Zippeline"]Jeg ser både Disney tegnefilm og japansk anime. Gider ikke se anime på dansk eller engelsk - nøj, det er altid bare ringe.

- Zip.[/quote:0f60804333]

Jaaaah, Disney-tegnefilm er klasse!!! :heidio: Bliver aldrig træt af de gode gamle klassikere... eller for så vidt de nye animerede Disney/Pixar! Desværre er jeg dog ganske alene om DEN lidenskab derhjemme... jeg fik kæresten lokket med på Harry Potter-trippet, men tegnefilm føler han sig altså konsekvent for voksen til! :ehj:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Tegneserier...

Post by MetteboDeluxe »

Uh tegneserier...
Steen og Stoffer selvfølgelig.. og Thorgal.. han var hot.. og dem med de tyske bøsser.. griner.. Og stort set alle de nævnte.. Yoko Uno, Sølvpil osv osv.

Er også Marvel fan så Xmen, spiderman osv er også på listen

June jeg læste også om ham Bud.. var det ikke sådan en lyshåret fyr med skæg eller roder jeg dem sammen? Kan bestemt ikke huske hvad han hed :ehh:
* Kendt for :mettebo: *

* G
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Tegneserier...

Post by MetteboDeluxe »

Buddy Longway.. Det var han jeg tænkte på.. Western/pelsjæger tegneserie :mikkel:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Post Reply