Skifer gulve er rædselfulde fysiske plageånder !!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Jeanie

Skifer gulve er rædselfulde fysiske plageånder !!

Post by Jeanie »

Jeps !! Især når de bare har fået olie på olie på olie på olie lag igennem 30 år... :? ...det er umuligt uden at skulle bruge knofedt i uanede mængder, ned på alle fire og så er det gang i skrubben !!!!

- Igår brugte jeg fra kl 14 - 21.30 på at skrubbe ganggulvet, og nej det er ikke stort, men var enormt beskidt , efter flere års påsmørring af olie, på et ikke afrenset gulv !!...Yaaak det var klamt.....bvaddder.. :shock: :shock: .....Nå men idag er mine knæ blå og min højre arm gør mega ondt....og nej jeg drømmer ikke om at blive ansat i et rengørings selskab... :? .. MEN GULVET....det er sagtsuseme´blevet rent og pænt !!...Så det har sgu lønnet sig for engangs skyld at være ned på mine bløende knæ !!

Nu skal det så efterbehandles, da det er totalt affedtet, så er det at jeg kunne tænke mig at vide om det er bivoks eller en slags skifer olie, der ville være det bedste ??...Nogen der evt. ved det ??
Post Reply