FED BANE

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
aribeth

FED BANE

Post by aribeth »

Springningen er lige begyndt på DR2...DET er dælme en svær bane der ser ud til at skulle rides ret hurtigt...fedt nok :-)

Katrine
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

FED BANE

Post by xtiny »

Den er vist svær.... Men den ser flot ud- i det hele taget har springbanerne været æstetisk pæne (og svære).

Og øv- Ludger fik stop på den lumske oprette efter vandgraven.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

FED BANE

Post by Line_Calano »

den var mega svær. jeg sad og så det sammen med en dressurrytter igår. hun synes de red alt for dårligt når der ikke var flere der kunne ride fejlfrit. jeg kunne jo dårligt svare andet end jeg nu nok mente at jeg ville have det stramt nok selvom det hele blev sat ned til 120 og jeg måtte ride i et noget langsommere tempo.
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

FED BANE

Post by MinnaN »

Jeg synes der var mange sjove bid, flotte heste og nogen gode ridt imellem. Ham vandgravspasseren, han var da godt nok hurtigt ude med at dømme fejl. Og muren faldt da lige lovlig hurtigt til tider.

Andre end mig der synes deres tid var lidt stram? Eller "red med" i sofaen for den sags skyld?? :lol:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

FED BANE

Post by sinesmølf »

Det var en flot bane, hækkene der var klippet som drager var fede.

Jeg så det desværre ikke særligt sammenhængende, jeg var nød til at få lavet lidt. Desuden var skærmtrolden astrid vågen, hun har temlig svært ved at holde sig fra fjernsynet når det er tændt :traet:
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

FED BANE

Post by Line_Calano »

det er jo en del af sværhedsgraden at tempoet er højt
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
Post Reply