Hjææælppp....

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Hjææælppp....

Post by xtiny »

[i:b107c7b371]"I dag formmiddag blev den 43-årige NN angrebet af et vildt dyr i sit vaskerum. Det vilde dyr må være krøbet ind via en åben dør, og har derefter søgt nattely i vaskerummet ubemærket af husets faste beboere

NN beretter stadig rystet efter chokket: "Jeg skulle lægge nogle håndklæder til vask, da jeg trådte ind i rummet sprang det vilde dyr frem i mod mig med glødende øjne. Jeg vendte mig om, og nåede lige at flygte ud i køkkenet. Det er rystende at den slags vilde dyr må gå frit omkring, de er giftige!"

Dyret befinder sig stadig i kvindens vaskerum, da Krybpatruljen pt ikke er at træffe. NN udtaler: "Det er utiladeligt sjuskeri! Nu kan jeg ikke vaske hele dagen på grund af et giftigt dyr! Man burde klage!"

Forespurt om sagens konsekvenser siger NN: "Det ved jeg ikke rigtig, men jeg vil måske skrive til mit folketingsmedlem..."

Ved redaktionens afslutning sad det vilde giftige dyr stadig indespærret i vaskerumme. Krybpatruljen var fortsat ikke at træffe for en kommentar."[/i:b107c7b371]

Det vilde dyr kryber fortsat sammen foran vaskemaskinen, og jeg kan oplyse at det er et eksemplar af Bufo bufo ca. 6 cm langt...
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Hjææælppp....

Post by Dorte Hansen »

Årh pjat.

Den ville da bare hilse på.

Bufo bufo er bare søde.

Vi har masser af dem. Og de snakker hver aften.

Og de kommer ind, men jeg tror måske de får lidt hjælp af kattene til.

Tag du bare din Bufo bufo og sæt ham ud igen.

Måske giv ham et lille kys under vejs?????
Nu med køter-bande!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Hjææælppp....

Post by Stimata Doamna »

Kom nu, Ped... Den skal kysses, skriver Dorte... Hvilket vildt dyr kan selv en prinsesse finde på at kysse?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Hjææælppp....

Post by BeritH »

"Det forlyder at Krybpatruljen i det Hornsherredske landskab til gengæld har ry for at være utilladeligt effektive. Således fandt man i torsdags et henrettet eksemplar af en forholdsvis stor Bufo Bufo i en have ned til vandet i en lille landsby i området.

Her til morgen er der efterretninger om, at et afsjælet legeme af en Arvicola Terrestris er fundet i sofaen hos en ligeledes 43 årig kvinde i området. Det forlyder at hun først fandt det nu ganske flade kadaver efter at have siddet i det. :tommelned: "

ARGHH.....................
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Hjææælppp....

Post by Stimata Doamna »

[quote:485d5754d3]Ja altså nu er der jo to prinsesser der har snavet i prins jokke.....så det kan være hviket som helst dyr. [/quote:485d5754d3]

Næh, det er jo den omvendte historie - prinsen kyssede dem, og så blev de prinsesser. Hvad de var før, ved jeg ikke, men man kan jo gætte?? :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Hjææælppp....

Post by Stimata Doamna »

[quote:f3c5b28ca0]Her til morgen er der efterretninger om, at et afsjælet legeme af en Arvicola Terrestris er fundet i sofaen hos en ligeledes 43 årig kvinde i området. Det forlyder at hun først fandt det nu ganske flade kadaver efter at have siddet i det. "

ARGHH..................... [/quote:f3c5b28ca0]

Yrgh, Berit, det lyder sgi ikke rart. Forhåbentlig var den død, inden du satte dig i den?? Ellers må du til ørelægen - den må vel have skreget, hvis den ikke var........

Er du så blevet tilbudt krisehjælp? Mosegrisen har jo ikke behov for den slags ekstravagante tiltag......
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Hjææælppp....

Post by BeritH »

Ingen skrig - så den var sikkert død, det håber jeg i hvert fald for den. (fladmast smiley)

Jeg har endnu ikke haft det fornødne overskud til at søge krisehjælp, men jeg må se om jeg kan slæbe mig til lægen for at få en henvisning til en alment praktiserende psykolog. Eller psykiater - den slags hændelser kræver måske mere end bare samtale :tosse:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Hjææælppp....

Post by Stimata Doamna »

Jeg sad lige og glædede mig over, at jeg kun er 42 og dermed ikke i målgruppen for disse tvivlsomme fornøjelser.

Dernæst gik det så op for mig, at jeg jo bliver 43 næste år og ganske givet har noget i vente... eller noget... :tosse:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply