Ægteskabelige pligter

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Ægteskabelige pligter

Post by Godzilla »

[quote:70b16fb1d1]Han mister jo ikke noget, tværtimod,[/quote:70b16fb1d1]

Personligt kunne jeg ikke have en mand som havde et 6uelt forhold til en anden, ligegyldigt hvor platonisk det var.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ægteskabelige pligter

Post by annetteB »

[quote:5a0bdf3468]ja, og selvfølgelig blev det da lige såden en tråd jeg skulle dukke op i igen. [/quote:5a0bdf3468]

Hmmm...vi må lave nogen flere af den slags tråde, så: for at holde på dig!
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Deerhunter

Ægteskabelige pligter

Post by Deerhunter »

Mon ikke Lone Beck mente [b:753c6b3b1e][i:753c6b3b1e]udglødning[/i:753c6b3b1e][/b:753c6b3b1e]. Jeg engang hørte en anden sige, at det gjaldt om at smide sig mens jernet er varmt. :jeanie:
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

Ægteskabelige pligter

Post by belmont »

[quote:b19d1b5e6f="Deerhunter"]Mon ikke Lone Beck mente [b:b19d1b5e6f][i:b19d1b5e6f]udglødning[/i:b19d1b5e6f][/b:b19d1b5e6f]. Jeg engang hørte en anden sige, at det gjaldt om at smide sig mens jernet er varmt. :jeanie:[/quote:b19d1b5e6f]


:viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :jeanie:
save a horse ride a cowboy ;-)
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Ægteskabelige pligter

Post by Dorte Hansen »

[quote:3e80ae22e3="atengstedt"][quote:3e80ae22e3]Er det så ikke okay at hun får det hun ikke kan få hjemme, at andet sted? [/quote:3e80ae22e3]

Det er vel smag og behag om det er ok eller ikke ok?
Ser man generelt sex som en form for bordtennis dog uden bat, så er der jo ikke én der ville gø af, at din gode veninde spillede bordtennis med en vildtfremmed hver anden torsdag mellem seks og halv otte - og en weekendturnering en gang om måneden.
Så dét skal hun da bare gøre.

Personligt har jeg et lidt andet og knap så rationelt forhold til sex.
(og bordtennis)
:hhansen:[/quote:3e80ae22e3]



Hvis vi nu så siger at hun med manden spiller det her famøse bordtennis, men at hun bare også mangler noget tennis.

Hendes mand spiller ikke tennis, da hans "udstyr" er helt forkert til det.

Så har min veninde fundet en der har det rette "udstyr" til at spille tennis med, og det gør de 2 så sammen engang imellem.

Manden mister jo ikke noget ved det, for han kan jo ikke spille tennis, men er indforstået med at konen har brug for det.

Hvis han nu ikke var indforstået, ville konen jo skulle gøre op med sig selv om hun kunne nøjes med bordtennis, og så måtte den jo tages derfra.

Men heldigvis er hendes mand godt klar over at hun aldrig nogensinde kunne finde på at spille bordtennis med andre end ham, men at hun alligevel gerne vil spille tennis.

Så kan det vidst ikke blive mere kringlet.
Nu med køter-bande!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Ægteskabelige pligter

Post by annetteB »

[quote:bb30849855]Hendes mand spiller ikke tennis, da hans "udstyr" er helt forkert til det. [/quote:bb30849855]

Små glatte bolde istedet for store lodne, måske?
:lea:


(nuvel: for mit vedkommende er diskussionen under alle omstændigheder teoretisk. Jeg mener nemlig at den ene part GÅR glip af noget, hvis den anden part dyrker sex med en trediepart. Men det er nok fordi jeg har svært ved at forestille mig sex som en isoleret situation. Partneren derhjemme går glip af alt det SJOV og den kontakt og intimitet som man har af sex foruden selve akten - og jeg mener det i sidste ende malker parforholdet for positiv energi, at den anden part dyrker sex med alt hvad dertil hører udenoms. :linski:)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Deerhunter

Ægteskabelige pligter

Post by Deerhunter »

Ork jo Dorthe - hvad med stangtennis? :hhansen:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Ægteskabelige pligter

Post by KatieKat »

[quote:90988e8a4f]Små glatte bolde istedet for store lodne, måske?
[/quote:90988e8a4f]
Måske. Og så kan konen jo heller ikke tillade sig at brokke sig hvis han nu får lyst til at begynde at spille golf...
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Deerhunter

Ægteskabelige pligter

Post by Deerhunter »

Ja - eller beachbowling :hhansen:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Ægteskabelige pligter

Post by KatieKat »

Bruger man også små glatte kugler til det?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Post Reply