Carpe diem

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Carpe diem

Post by Ms Strangefield »

Din stakkel. Og stakkels Sia. :graed:

De varmeste tanker herfra..
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Carpe diem

Post by MinnaN »

Åh nej... : :graed: :graed: :graed:

*knus*
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Carpe diem

Post by Annemaja »

Kære Nina.

Det gør mig meget ondt for Jer.

Jeg synes faktisk at der sker så mange voldsomme ting lige i hesteverdenen omkring mig for tiden - bla døde en staldvenindes hest på en grim måde for meget nylig - hun var frisk og par timer efter var hun død. For et par dage siden måtte jeg i hast køre en anden staldvenindes hest på KU - den er stadig kritisk. Flere heste oppe hos os har haft nogle mærkværdige ting :-(

Carpe Diem - kan ikke se se spor klamme i det udtryk ( det skulle lige været at det bruges i flæng - men det handler vel mere om personen bag misbrugen af dette udtryk ) - fordi det er en stor god ting at kunne gribe dagen og se det smukke og værdifulde i nuet - noget de fleste personer har meget svært ved.

Trøsteknus herfra.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Carpe diem

Post by MinnaN »

Carpe Diem går hånd i hånd med Semper Fidelis hjemme hos os.
Men det er ikke noget der kastes som perler for svin.

Alt afhænger af øjnene der ser, ørerne der hører og i hvilken sammenhæng ordsprogene blir brugt.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Carpe diem

Post by Stimata Doamna »

Åh nej, Nina - det gør mig ondt. Stakkels Sia!
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Lisbeth Sejberg

Carpe diem

Post by Lisbeth Sejberg »

Jeg tænker da Carpe Diem hver dag, når jeg er sammen med de meget demente på arbejdet, ja altså beboerne på plejecentret ikke mine kolleger :linski:
De kan umuligt overskue at tænke på hverken i morgen eller i overmorgen, dagen i går er helt glemt. Det er HER og NU, der tæller.
Det virker afstressende på mig, når jeg guider en dement gennem dagen, det hjælper ikke at stresse og have travlt, det kan de slet ikke klare og så kan man som personale lige så godt nyde den ro, man er nødt til at skabe for dem.

Åh Nina dog for en trist afslutning på et hesteliv.

Mvh. Lisbeth
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Carpe diem

Post by Ane »

Forfærdelig oplevelse for jer. Stakkels Sia.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Carpe diem

Post by Glory »

Hvor er jeg ked af det på dine vegne Nina - det var dog en frygtelig måde at miste en hest på :oeje:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Fellpony
Posts: 371
Joined: Sun 24. Sep 2006 19:51

Carpe diem

Post by Fellpony »

Det gør mig så inderligt ondt at i skulle det igennem...
**En rigtig pony er en Fellpony**

http://www.fellpony.eu
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Carpe diem

Post by Nina »

Mange tak for Jeres søde beskeder. :askepot:

Jeg griber mig stadig i at tude - men mest, hvis folk er medlidende og vil kramme. *s*

Jeg/vi har endnu ikke fået resultat fra dyrlægen ang. blodprøven - og det er også uvist, hvad den kan påvise.

Jeg har bedt om en udvidet blodtest - som også indbefatter borreliose - men dyrlægen var usikker på, om der kunne påvises noget? :ehh:

Er det virkelig så svært at se i en blodprøve???

NÅ ... Men alle "gængse" smittemuligheder, herpers virus og lungebetændelser - og andre "ting" er vist blevet udelukket ...

Jeg har rendt i røven på de tre andre heste i den forløbne uge ... taget temperatur, mærket på puls, respiration, mankamme, kigget øjne og undersøgt næsebor og røvhuller ... *sss*

De er RET trætte af mig, tror jeg. :nejtak:

Måske bliver jeg klogere, når resultatet af blodprøven kommer - men jeg tvivler desværre. *s*

Men tak igen!!!

Til alle dem, der gad at lægge ører til mine kvaler!!!

Nogle gange hjælper det at skrige sine pinsler ud - og så opdager man, hvem det er - som har overskud til at høre og trøste.

TAK!!!

Venlig hilsen
Nina
Post Reply