medicinalmidler verden mangler

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

medicinalmidler verden mangler

Post by annetteB »

Ihukommende Prinsesse Anjas geniale signatur tænkte jeg, at jeg villle delagtiggøre jer i mine tanker om hvad vi ELLERS kunne have brug for at medicinalmidler i hverdagen.

1) En Moralsk Treo...imod moralske tømmer mænd!
(den vil sikkert være på størrelse med et bildæk og smage ligesådan - men hvad fanden: moralske tømmermænd er jo HELLER ikke sjove! :lea: )

2) En Moralsk Samarin...imod moralske opstød!
Meget tiltrængt produkt! :ondgrin: Kom nu ind i kampen, Cederroth pharmatica!

3) En mental gipsbandage til folk der er sygemeldt med psykisk sygdom: så behøver vi ikke hele tiden forklare hvorfor vi er sygemeldte "Du ser da ellers frisk nok ud" - som det var ikke mindre end TRE mennesker der sagde til mig igår.
(og så ville man osse opnå en form for fremgangsfølelse, når man kunne tælle nedad: så nu er der kun 12 uger til jeg får gipsen af! :lol: Bivirkninger i form af hjernekløe må være til at komme over.)

4)Komigenol.....Mod og mandshjerte i pilleform, til de der ikke ORKER at slæbe sig gennem hverdagen mere!
(fix blisterpakning - nem at tage med på arbejde, fx! :atengstedt: )
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

medicinalmidler verden mangler

Post by KatieKat »

Der er håb for dig endnu Annette. Der er i det mindste ikke nogen der har slukket for din humor. :katiekat: :viben:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
vicky02
Posts: 830
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:53

medicinalmidler verden mangler

Post by vicky02 »

Jeg kan da fremlægge ideerne for vores clinical ressearch afdeling. -Er sikker på at det kan blive fremtidige "blockbusters"!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

medicinalmidler verden mangler

Post by annetteB »

[quote:c17a545afd] Der er i det mindste ikke nogen der har slukket for din humor.[/quote:c17a545afd]

Den slags kan vel osse behandles, bare vi får de rette pharmaceutica?
Bare tag et par Humorin og gå i seng med en ven - så er den hjemme!
:viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

medicinalmidler verden mangler

Post by 99E »

Sovepiller.
Ikke sådan nogle man tager for at kunne sove - men en slags man kunne tage i stedet for at sove.
Helst uden bivirkninger, tak. Og stik migf så lige en blisterpakning med nok til... 4 timers søvn?
Bare så jeg overlever i morgen?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

medicinalmidler verden mangler

Post by Glory »

Atengstedt du er altså ubetalelig :askepot:

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

medicinalmidler verden mangler

Post by annetteB »

[quote:550d91ea81]Jeg så en hjemmeside der solgte bacon plaster....plaster der ligner og lugter som bacon. [/quote:550d91ea81]

Der må jeg stå af. Med hvilket FORMÅL fremstiller man den slags??
:hva: :hva: :hva:

Et nicheprodukt til folk der ønsker at klæbe bacon på kroppen, men ikke kan få det til at hænge fast? Til hunde med mavesår, som ikke vil æde almindelige plastre?? Til hvis man skal lave morgenmad til folk man hader??
:hva: :hva: :hva:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lisbeth Sejberg

medicinalmidler verden mangler

Post by Lisbeth Sejberg »

Skal i ikke også have et spejlægsplaster ?? http://www.bimbambanana.dk/index.php?p=sjov_party_gadgets&side=visProd&prod_id=314

mvh. Lisbeth
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

medicinalmidler verden mangler

Post by Stimata Doamna »

[quote:1687e0eb2d]Jeg så en hjemmeside der solgte bacon plaster....plaster der ligner og lugter som bacon. [/quote:1687e0eb2d]

Jeg har simpelthen ikke fantasi nok til at forestille mig, i hvilken situation jeg bare ikke vil kunne undvære sådan et plaster :ehh:

Kan jeg tage noget mod dét?? En fantamol eller noget??
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

medicinalmidler verden mangler

Post by Stimata Doamna »

[quote:8e8a9e3a26]Skal i ikke også have et spejlægsplaster ??[/quote:8e8a9e3a26]

Fås det også i røræg-version? Det bliver efterhånden et komplet måltid....
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply