medicinalmidler verden mangler

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

medicinalmidler verden mangler

Post by annetteB »

[quote:b6f58a6d11]Men jeg kan da glæde mig over at jeg så lever længere end alle dem der ikke er sure.[/quote:b6f58a6d11]

Ja - så kan de faneme lære det, de lalleglade idioter!!
:ond:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

medicinalmidler verden mangler

Post by Godzilla »

Jeg tror sgu at jeg nupper en vaskeægte benzo (findes der mon nogle der hedder Gonatam?)

Så bliver jeg måske fri for, igen i nat, at drømme, at jeg gemmer mig for talebanere i en moske for at være et sted, de garanteret ikke vil brænde af. Det var et helvedes mas at kreere et skjulested i den moske med alle de muslimer rendende omkring! Sgu ikke underligt man er sur efter sådan en nat. :vader:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

medicinalmidler verden mangler

Post by Nina »

Gunilla ...

NU håber jeg fanden galme ikke - at det er den snarligt forekommende flytning, der går dig på nerverne!


For SÅ må vi have nogle midler imod det ...!!

Nej nej .. Ikke noget syntetisk noget - men en god gammeldaws "pis mig i ørerne"-drink - eller 5!!!

Jeg er imod syntetiske drugs!
(Tæller papvin her???)
:lol:
Nå - men vi ses jo på fredag - og så skal vi æde lidt god mad (håber jeg - da jeg vist nok er kok og tjener?)

Og så vi dælme give diverse møgører, pisseviskere og bonderøve tørt på ...

Eller gider vi det???

Skal vi ikke bare hygge os - og så bagtale i ro og fred? :afvist:

Men forøvrigt ... så er området her temmeligt Talaban-frit! :jeanie:

Jeg har ikke engang set en ærlig neger her!

Faktisk heller ikke en uærlig! :lol:

Der var Jehovas Vidner i weekenden - men det er faktisk første gang jeg har oplevet dem i denne gudsørken. :hhansen:

I morgen er jeg alene hjemme!!!

Jes skal til bisættelse nord for Århus ....

Hold da kæft mand!!!

Det havde sq været nemmere, hvis jeg selv tog afsted ....!!! :mur:

Mænd og pakning af tøj - personlige remedier og ekstra tøj - og lidt mere - og så "reservemadpakker" og snold og drikkevarer - kam og deo - og bilen skal være nyvasket .. (JA!! - dét sørgede JEG for - ligeledes dine TO nystrøgede skjorter - slips- underhylere - to par strømper - bilen fyldt op med diesel - "og så er jeg faktisk meget træt nu - så jeg går i seng - jeg har jo en lang dag i morgen!" ...

Ja jaaaa ....

Jeg skal jo bare lige klare dyrene nu - og det betyder skam slet ikke noget, at du har lagt beslag på min aften - så jeg nu sidder her kl. røv - og prøver at koble af - inden jeg skal op om små 5 timer. *LOOOL*

De andre gange - hvor JEG har kørt endda længere - haft en arbejdesag både inden og efterfølgende ...

HVEM har strøget MIT tøj - og hjulpet med at pakke???

Vinderen får en servicepakke fra min gemal til evt. ophold uden for hytten ...

Værdi: Ingen! :lolskilt:

NÅ - men det er ham vel undt!

Det er ikke "sjovt" at sige farvel til en moster, der var så sjov og frisk!

Æret være hendes minde! - og hvis jeg - trods alt - har kunne være behjælpelig med en nevøs repræsentative optræden .. Så gør jeg det gerne igen. :hhansen:
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

medicinalmidler verden mangler

Post by KatieKat »

Hyssolax? :viben: Det er simpelthen dagens fedeste udtryk.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

medicinalmidler verden mangler

Post by sinesmølf »

jeg kunne også godt bruge et par hyssolax og en enkelt dosis støvsuven
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

medicinalmidler verden mangler

Post by Stimata Doamna »

[quote:0d74ccdbd5]Så bliver jeg måske fri for, igen i nat, at drømme, at jeg gemmer mig for talebanere i en moske for at være et sted, de garanteret ikke vil brænde af. Det var et helvedes mas at kreere et skjulested i den moske med alle de muslimer rendende omkring! Sgu ikke underligt man er sur efter sådan en nat.[/quote:0d74ccdbd5]

Det lyder overmåde anstrengende! Ninas løsningsforslag lyder godt i mine ører (men nu skal jeg jo så heller ikke være i jeres hoveder dagen efter).
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

medicinalmidler verden mangler

Post by Godzilla »

Jeg må afsløre en detalje vedr løsninger: Jeg drikker ikke alkohol, eller kun meget, meget lidt, og meget meget sjældent. Jeg får en formidabel hovedpine kort tid efter første tår! Og så er den aften ødelagt! :-(

Men, jeg har intet imod at omgås alkoholdrikkere. De fleste bliver så hyggelige og kloge af sprut. :druk:

Men, Nina, jeg har nogle langtidslagrede kryddersnapse liggende som snart skal smages til. Det får jeg brug for hjælp til. :heidio:

Det er ikke flytningen som gør mig sur, det glæder jeg mig til. Jeg synes vist bare at "verden" (læs: "Folk") omkring mig er besværlige lige nu. [schild=18 fontcolor=0000FF shadowcolor=FF0000 shieldshadow=0]Fuck verden[/schild]
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
aribeth

medicinalmidler verden mangler

Post by aribeth »

jeg ønsker mig en Ignorex depottablet som kan dulme min stigende irritation mod diverse "red en eller anden" tråde :lea:


Katrine
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

medicinalmidler verden mangler

Post by annetteB »

Katrine: :heidio: :heidio: :heidio: :viben:

(forresten mangler jeg osse: En pædagoganol - så jeg kan forklare mig roligt og pædagogisk. Og en Tålmodigén, så jeg kan undgå at gå amok over folk der ikke fatter en skid)
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

medicinalmidler verden mangler

Post by 99E »

Den der Ignorex-tablet, den tror jeg der ville være ret fint salg i.

Faktisk tror jeg at mange af de her tabletter ville være redningen for mange af de stressede børnefamilier - drop alt det pjank med mere fritid og højere børnecheck og hvad ved jeg.
Stik forældre såvel som børn nogle af de her piller, så skal det nok gå.
Og bliver pillerne effektive nok - så kan vi sikkert nedskære drastisk på hele den del af den ofentlige sektor, der beskæftiger sig med udsatte familier...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Post Reply