medicinalmidler verden mangler

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

medicinalmidler verden mangler

Post by belmont »

den der holddamund pille tar jeg gerne det der svare til 18 års forbrug af TAK asap.. når ens unge har sommerferie på anden uge og røvkeder sig så kunne jeg godt ha brugt kreaktiv pillen som gør en både kreativ og aktiv og til verdens bedste mor på 5 sek SUK hvor blev energien af?????
save a horse ride a cowboy ;-)
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

medicinalmidler verden mangler

Post by xtiny »

Belmont: Tag en Samvittomin. :atengstedt:
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

medicinalmidler verden mangler

Post by belmont »

lol jeps sender ungen på besøg hos bedstevennen imorgen så samvittigheden kan få en pause lol
save a horse ride a cowboy ;-)
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

medicinalmidler verden mangler

Post by Godzilla »

Jeg vil have et universalmiddel: Alterok. Det skal bare løse alle problemer løbende.

Og lige nu burde jeg stopfodres med Surex. Jeg er bare så pissesur og det er faneme pissesurt at være sur. :tosse:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lisbeth Sejberg

medicinalmidler verden mangler

Post by Lisbeth Sejberg »

Jeg tror du skal have ordineret Smilofix x 3 dgl. og Hyssolax x 3 dgl. så skulle det være klaret :hhansen:
Mvh. Lisbeth
User avatar
Tigerbaby
Posts: 1506
Joined: Thu 20. Jul 2006 17:56

medicinalmidler verden mangler

Post by Tigerbaby »

Hvad er du sur over, G?

Jeg kunne godt bruge et middel imod flytterod og opvask, tak.
Lisbeth Sejberg

medicinalmidler verden mangler

Post by Lisbeth Sejberg »

Den er jo helt gal, hvis du vil have Surex Godzilla, det er for dem som Lone Beck skriver om, de der tumber der IKKE bekymrer sig om den onde verden.
De skal fandenhyleme have Surex, så de kan lære at blive sure og bekymrede :sanne: ...... jeg skal bare sove nu, inden jeg bliver overtræt :tosse:
Mvh. Lisbeth
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

medicinalmidler verden mangler

Post by annetteB »

[quote:ad7d84d36b]Jeg tror du skal have ordineret Smilofix x 3 dgl. og Hyssolax x 3 dgl. så skulle det være klaret[/quote:ad7d84d36b]

Efter denne tråd er det lige før jeg kan klare mig til imorgen uden mine Alterok.
:viben: :viben: :viben:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lisbeth Sejberg

medicinalmidler verden mangler

Post by Lisbeth Sejberg »

Du kan jo også bare tage en Dulcolax og skide hele verden et stykke :minna: :viben:
Jeg tror nok, jeg er ved at være en lille bitte smule miljøskadet af at være Social-og Sundhedshjælperelev.
Mvh. Lisbeth
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

medicinalmidler verden mangler

Post by Godzilla »

[quote:d550f7bd4d]Hvad er du sur over, G?[/quote:d550f7bd4d]

Jeg er faktisk ikke klar over det. Jeg er bare så forbandet skide sur, at jeg ikke kan holde mig selv ud. :ehj: :mur:

Jeg synes bare at "folk" er pisse irriterende? Og det er ikke PMS for jeg har ikke M mere?

Og her går man og æder "lykkepiller" og bliver ikke en skid lykkelig alligevel. Jeg tror sgu at jeg sagsøger lykkepillefirmaet for falsk varebetegnelse. Nåe nej, det kan jeg ikke engang, det er jo ikke dem der kalder dem lykkepiller. Det er bare alle de idioter der går rundt og ikke kan sagsøges fordi det ikke er dem der sælger de skide piller, som man ikke bliver lykkelig af.

Men jeg kan da glæde mig over at jeg så lever længere end alle dem der ikke er sure. :tosse:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply