medicinalmidler verden mangler

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lisbeth Sejberg

medicinalmidler verden mangler

Post by Lisbeth Sejberg »

Til at kurere anorektikere må man da opfinde Tykigen.
Mvh. Lisbeth
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

medicinalmidler verden mangler

Post by Lone Beck »

Nu skal man jo passe på hvad man går og ønsker sig :fy:

Jeg hørte for nylig på DR Update en opsigtsvækkende nyhed om at folk med muntre ansigtstræk dør tidligere end "normale" mennesker :-o

Forskerne gættede på at fænomenet skyldes, at muntre mennesker ikke tager livets farer alvorligt :ide:

Ergo er det lægemiddel vi mangler ligenú en ulykkepille :hhansen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

medicinalmidler verden mangler

Post by annetteB »

[quote:9f4a9fc4b0]Jeg hørte for nylig på DR Update en opsigtsvækkende nyhed om at folk med muntre ansigtstræk dør tidligere end "normale" mennesker[/quote:9f4a9fc4b0]

Men de har det sjovere mens de er her!
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

medicinalmidler verden mangler

Post by Lone Beck »

[quote:eb46156ec5]Men de har det sjovere mens de er her![/quote:eb46156ec5]

Det er da ganske irrelevant :fy:

Det gælder om at leve så længe som muligt, og når vi kan droppe tobak, fed mad, guf af enhver slags og alle mulige andre livsforkortende uvaner, kan vi vel også droppe det gode humør og få os nogle bekymringer :viben:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

medicinalmidler verden mangler

Post by xtiny »

Nå og? Nu har de i flere år sagt, at folk med depressioner, stress mv er overdødelighed. Optimister lever længere. I dag har jeg så lige læst at folk med æbleform (ja også mig) uanset vægt(!)er sikre på at blive demente., når de bliver 70.Nå- mine forældre, havde æbleform, og de blev sgutte demente. Vrøvl med hjertet jo- og apopleksi jo. Men demens næh.

Med statistik og et søm har man noget vrøvl. Og et søm.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

medicinalmidler verden mangler

Post by Lone Beck »

[quote:b37e5e45bb]I dag har jeg så lige læst at folk med æbleform (ja også mig) uanset vægt(!)er sikre på at blive demente., når de bliver 70[/quote:b37e5e45bb]

Ufff, så må jeg vist i gang med at ryge noget mere :ide:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

medicinalmidler verden mangler

Post by sinesmølf »

jeg mangler helt sikket en holdamun, give til børn der råber MOAAAAR i halvanden time.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
Lisbeth Sejberg

medicinalmidler verden mangler

Post by Lisbeth Sejberg »

Så for sgu da også Lone hvis der er nogle, der bare render rundt og er muntre og lalleglade :fy: ..... den går ikke !!!! Vi bliver nødt til alle at tage vores del af slæbet og bekymre os om alt fra overfiskeri til hullerne i ozonlaget.
Hvis vi ikke kan gøre noget ved det, kan vi da i det mindste bekymre os og få mavesår over det.

Det virker bare temmelig selvmodsigende, at jo mere man bekymrer sig om verdens fortrædeligheder, jo længere tid skal man leve med og i dem :ehh: Hvem har lige udtænkt den syge teori og mon ikke han eller hun bør tage nogle piller for det ??
Mvh. Lisbeth
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

medicinalmidler verden mangler

Post by Lone Beck »

[quote:d29361f719]Hvem har lige udtænkt den syge teori og mon ikke han eller hun bør tage nogle piller for det ?? [/quote:d29361f719]

Haha - jo, det er nok tilrådeligt :lol:

Jeg hørte sgu kun efter med et halvt øre - jeg sad inde ved computeren, og jeg har ikke kunnet finde noget ved at google :ehh:
Måske er det bare DR Update, der er hoppet på en forsinket aprilsnar? :ide:

Kan vi mon få en skeptikex, så vi kan gennemskue "ænderne"?
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

medicinalmidler verden mangler

Post by Susmh »

Nogen gange så overgår virkeligheden strigler.
Det skete for mig på apoteket i dag.
Finigen - hvad kan det dog være......... :ehh:
I min verden burde det jo være noget man tog i stedet for en plastik operation.
Eller hvis man var fra Hellerup og omegn og ikke havde penge eller anseelse nok. :viben:

Men sådan skal det ikke være, det var åbenbart noget mod fodsvamp.
Det er da synd for det glimrende navn. :brok:
Susanne

Always look at the bright side of life.
Post Reply