Skal vi til Herning i skøn samdrægtighed?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Kan man få en oversikt over hva som skjer og hva man må ha biletter til?

Hingstekåring har jeg nok lyst til at se (tror jeg).

Det er nesten flovt at ha bodd i Brande uden at ha sett hingstekåringen i Herning.....
Selv hun som har rideskolen her(lille sted) har vært til Herning.

Men som I ved er jeg frisk på en tur til Danmark og nu tør jeg være med til Herning for jeg ved at jeg ikke er helt alene... :oops:

Så ideen med en laaang frokost hvor man kan mødes og hyggesluddre litt er da bare GOD! =D>

Så Lone,bistår du meg litt med det praktiske (bestilling af billetter),kommer jeg!

Ellen
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Hvis vi snakker lige så meget som til træffet, så bliver det en meegggeeeet lang frokost, men er frisk på det hele. :D

Vi prøve om jeg kan få fridage, så jeg kan få det hele med, men bestiller jeg fridagene nu, så kan de næsten ikke sige nej. 8)

Kommer muligvis til at få et overnatningsproblem, men kan andre sove i bilen, kan jeg vel også. :mrgreen:

Hilsen
Britta
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
Guest

Post by Guest »

Ja, Lone lad os få en plan - men ikke en dyr en
Jeg skal vel osse til at spare op til ny hest - snart.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Lone??? Er det dig, der glemmer at logge ind?

Jeg prøver lige at finde programmet...
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Her er et link til - den rodede - oversigt over de arrangementer, der kræver billet:

http://www.varmblod.dk/menu_Nyheder/Hingstekaaring2006/nyheder_hingst_billetbestill05%20on-line%20info.htm

Auktionen er lørdag eftermiddag, men der er vist masser at se på hver dag...
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply