Skal vi til Herning i skøn samdrægtighed?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Skal vi til Herning i skøn samdrægtighed?

Post by Lone Beck »

Hvor mange strigler skal til Herning i 2006? Skal vi "følles aj"?

Hvis man skal have billetter til noget, er det vel på høje tid?

Jeg kunne godt tænke mig at overvære auktionen, må jeg indrømme - derudover har jeg ingen særlige præferencer...
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Lyder Hyggeligt !! Men hvad skal en gammel Travidiot som jeg i Herning.. :?: .....Jeg var der sidste gang, for første gang...nårhhhh....jamen jeg skal jo nok derop i forbindelse med Marstall...så vi ses !!!!

Senildemensen er ved at overmande snart 42 årrig kvinde ( med meget lille K )...sorry !!!

Så bare lige chancen for at tilbringe en weekend i hyggeligt samdrægtighed !!!!!.. :roll: ...hvad dette så end måtte betyde..og eller indebærer ?????..... :? :roll:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Tjaeh - æh - det var da et glimrende spørgsmål - hvad dælen betyder egentlig samdrægtighed? :lol:

KUMPANiskab? Jeg kan ikke lige oversætte det...men da ikke synkron-besvangring i hvert fald - håber jeg! :oops:

Ak - jeg er på arbejde, og sidder her og overvejer, hvad jeg skal spørge en bordelmutter om (er i gang med en historie om et nyt bordel, som bringer pisset i kog - I HARKEN!!) 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

her havde jeg helt overset dit indlæg!

Jeg vil da gerne med?!

Spørge en bordelmutter om - åh, der må da være meget at spørge om?!


Men jeg syns lige vi skal lave et lident strigletræf først - skal vi ikke ?
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jojo, et strigletræf samt en tur til travbanen i Århus (se under træning!) og SÅ til Herning. Det gør vi sgu da bare. Vi har vel mænd, der kan passe børn og dyr. 8)

Hvis de mænd kunne stramme sig lidt an og passe vores arbejde også, kunne vi vel også nå en uges vildmarksferie hos Jeanies langhårede ven :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Har faktisk besluttet mig for at tage fri og tage til Herning til Hingstekåringen, men har selvfølgelig ikke fået taget mig sammen til at få billetter.

Er med på ideen, hvis andre har lyst til at deltage.

Hilsen
Britta
;-) Smil til verden og den smiler til dig ;-)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Vi er vel nogle stykker, der skal afsted - jeg mener, man kan da ikke bare blive væk fra Herning??? :shock:

Og så kan vi da også ligeså godt mødes - om ikke andet kunne vi da spise frokost sammen. Man bliver så satans træt i fødderne af at vade rundt dernede i timevis, så en langtrukken frokost er en rigtig god ting :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

er du blevet afhængig af herning ???
Det var da ellers dyrt for dig sidste år :-)
Aldrig så snart havde man sluppet dig af syne før du havde købt ern saddel :mrgreen: ... og nu vil du til aktion 8)
User avatar
Elsoma
Posts: 249
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:00

Post by Elsoma »

Er det fortsatt mulig at få biletter til Herning?
Kan godt tenke meg at være med der!
Passer også godt med at jeg da kan sove i Brande,og datteren være der mens jeg levet mitt "andre" liv.(voksenliv) :roll:

Om det fortsatt er mulig at skaffe biletter,trenger jeg litt hjelp med det,om nogen kan tenke seg oppdraget?

Ellen
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hihi, Jytte. Det var FEDT - jeg ELSKER den sadel - og resten af dagen kunne jeg slet ikke få tankerne væk fra min sadel - jeg var skrækslagen for at nogen skulle bryde ind i min bil og stjæle den 8)

Auktionen er ikke farlig - SÅ mange penge har jeg heldigvis ikke at smide om mig med. Men hvis jeg støder på endnu en Kieffer München, så... :twisted: Dem kan man bestemt ikke have for mange af :D

Ellen: Vi skal nok finde ud af at få bestilt billet til dig. Men vi skal have fundet ud af, hvad dag vi vil derned og hvilke arrangementer vi evt. vil have billetter til. Det er jo ikke sikkert, at vi vil ind til det samme, men så kan vi jo bare finde på noget andet at mødes om.

Det koster 100 kr. eller sådan noget at komme ind til messen (skal ikke bestilles), og man kan også sagtens komme til at se på heste og ridning uden at skulle købe billetter.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply