Hvor er her skønt

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Kokjo

Hvor er her skønt

Post by Kokjo »

Svalerne kom for 1½ uge siden, og har indtaget flere af de gamle reder under tagskægget.

De sidste 3 morgener har der været en skøn lyd i mine ører når jeg vågner. kuk kuk kuk kuk - jeg har ikke boet et sted med kukker før :elsk:

Blodbøgen er sprunget ud og her er så smukt. Jeg tror det må være på tide at jeg inviterer til grill, hygge og åben stald.

lørdag 17. og 24. maj kunne være et bud - er der nogen der har lyst ?

Hvis nogen fra fyn eller jylland kunne have lyst - så er det ikke spor besværligt at hente ved færgen spodsbjerg-tårs. Det er 20 min. kørsel fra os, og så slipper man for bropenge og slæben bil med over vandet.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Hvor er her skønt

Post by Lena »

Åh Ped - vær nu lidt frisk..............


Jeg er frisk på d. 17. maj...............
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Hvor er her skønt

Post by Glory »

Åh ja, de kære små svaler :ondgrin:

Personligt synes jeg de er røvbelastende, de små fjerede bæster :brok:

Jow vist var det Morten Korch, de første par år de byggede reder i stalden, men på et tidspunkt bliver man altså bare jævnt træt, af heste der er overdængede med svalelort hver evig eneste morgen - da især hvis man kommer til at dyppe fingrene i det :opkast:

Fugle fæces er fandme for nederen :tommelned:


Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
Kokjo

Hvor er her skønt

Post by Kokjo »

Lyder godt Lena... Hvor i landet bor du Ped ?
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Hvor er her skønt

Post by CXEC »

Eeeeeeeeej, Søde Kokjo kunne det ikke være i juni måned, nærmere betegnet efter den 02. juni? Pretty Please? Jeg vil SÅ gerne se dine smukke Shires, men men men inden eksamenerne er det lidt presset.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Fellpony
Posts: 371
Joined: Sun 24. Sep 2006 19:51

Hvor er her skønt

Post by Fellpony »

[quote:1556f1aed9="FruGusse"]Åh Ped - vær nu lidt frisk..............


Jeg er frisk på d. 17. maj...............[/quote:1556f1aed9]

Undskyld FruG..Men du er på kursus den 17.maj.
**En rigtig pony er en Fellpony**

http://www.fellpony.eu
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Hvor er her skønt

Post by Lena »

[quote:e3771d7090="Fellpony"][quote:e3771d7090="FruGusse"]Åh Ped - vær nu lidt frisk..............


Jeg er frisk på d. 17. maj...............[/quote:e3771d7090]

Undskyld FruG..Men du er på kursus den 17.maj.[/quote:e3771d7090]

*klaskermigselvipanden*.............. For høvlede......... Altså ment på dén måde, at jeg gerne vil begge dele.....

Nå, Kokjo kan jeg jo besøge............. en anden dag. Men så er der måske ikke så mange andre strigler...........
Kokjo

Hvor er her skønt

Post by Kokjo »

jarrr der er måske liiiidt langt så Ped *S*

Hvis vi flytter datoen lidt - så er der nok også større chancer for shirebaby at kramme på. tænke tænke...
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Hvor er her skønt

Post by Godzilla »

Jaaaa, shirebaby!!

Det lyder fedt Kokjo.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Hvor er her skønt

Post by Nina »

Smukke-Ped ...

Skeen??

[quote:bd62098640]Dvs jeg bor i Skeen....det er 4 huse der ligger lige ved skagenlandevej.....200 meter fra uggerby...uggerby er 8 huse.... [/quote:bd62098640]

Det lyder i retning af 4-5 huse og et fælles lokum???

Men jeg er vist nogenlunde - måske ikke direkte "frisk" - men klar? til et hyggemøde på den flade del af det danske land ....

Bare jeg ikke skal ride derned. ;-)

Venlig hilsen
Nina
Post Reply