HVor mange - har du haft?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

HVor mange - har du haft?

Post by 99E »

Jeg vil tillade mig at påstå at næsten uanset hvor ung eller gammel man er første gang - så er man "for ung" og aner ikke hvad pokker man kaster sig ud i...

Og om man ER for ung - det kommer vel an på hvad "man" mener sex er eller skal være?

Hvorfor skulle man være mere "for ung" når man er 13 end når man er fx 16?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Mikkel
Posts: 414
Joined: Sun 27. Aug 2006 20:06

HVor mange - har du haft?

Post by Mikkel »

Jeg vil da lige melde ind med "den anden side"... :hhansen:

Jeg er jo den "mest erfarne" i hjemmet med hele 4 styks! -hvoraf den nuværende har været langt den sjoveste :sanne: , og den føste var en klar fejl.

Jeg startede også sent: 21

...men jeg er også dødhæmmet. Bare spørg Ninie! :mikkel:
Image
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

HVor mange - har du haft?

Post by Stutteri Highmoor »

Hæ-hæ, sjovt spørgsmål.
Nu har jeg haft " a walk down memory lane", men sidder tilbage med en fornemmelse af, at jeg ikke kan komme med et sikkert antal - der har bare været for mange!
Men det gode ved "at spole lidt tilbage" er, at jeg nu pludselig husker meget af det vilde, altså VILDE, jeg lavede i mine helt unge år, uha-uha!
Nu bliver jeg helt varm indeni :sanne:
Det kan godt være, at mit liv i dag, er sådan lidt meget almindeligt og forudsigeligt, men da jeg var ung og vild, levede og oplevede jeg mindst for to, hæ-hæ!!!

hilsen Belinda
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

HVor mange - har du haft?

Post by KatieKat »

Sikke et vattet svar Belinda. :linski:
Op med nogen tal.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

HVor mange - har du haft?

Post by MinnaN »

Et eller andet sted mellem 10 og 15, tror jeg. Mest mænd, men enkelte kvinder er der såmænd også.
Det har jeg det ganske udmærket med. Hvad folk har af mening omkring det, det er jeg uendeligt ligeglad med. Jeg kan godt li sex, hvorfor skal jeg så ikke anerkende at jeg har et behov ligesom alle andre?
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

HVor mange - har du haft?

Post by HHansen »

Jeg havde min debut da jeg var 16.

Og jeg har ikke engang haft én ny partner om året siden hvis man sådan regner snittet ud fra da til nu.. så det er da ikke så galt :hhansen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

HVor mange - har du haft?

Post by Camilla... »

Jeg var vist rimelig ung i forhold til hvad der er alm. acceptabelt...

Første gang var som 14 årig.... Med min kæreste gennem længere tid. Min mor hev mig selv afsted til lægen efter p-piller inden det endte galt. Dyyygtig mor. Vi var sammen i 4 år.

Derefter mødte jeg ham som jeg senere blev gift med OG lavede et barn med. Men det var nu ganske bevidst og ikke fordi mor ikke længere kom med p-pillerne... Vi holdte sammen i 7 år.

Derefter en enkelt three-night-stand

Og til sidst ham som jeg var sammen med i 2 år.

Erfaringen siger mig at jeg er dårlig til at have sex med mænd jeg ikke kender.... Men er det ikke blevet godt indenfor et par uger.... Bliver det det ALDRIG :mur: :mur: :mur:

Så gennemsnittet ligger på 3 3/4 år for en ny.... For pokker jeg er en bly viol. Det vidste jeg slet ikke :viben: :viben: :viben:

Camilla
God d
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

HVor mange - har du haft?

Post by xtiny »

Hm- ja jeg startede sent- over 18...

Og jeg kan ikke rigtig tælle kvinder med, da min erfaring på det punkt bestod i to mindre vellykkede trekanter. :naese:

Ellers er jeg ikke til noget avanceret, men har noget ud af det uden, jeg kender manden. Men det bliver selvfølgelig bedre, når man kender hinanden.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply