Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Glory
Posts: 1472
Joined: Sun 9. Jul 2006 11:36

Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Post by Glory »

Plette er en smuk hest :askepot: - jeg synes, at han burde ha´ vundet alene på udseendet :respekt:

Den der mulepose-tingest, det er da lige sådan en jeg mangler.
Hvor køber man sådan en henne?

Pia
God, grant me the serenity to accept the things I cannot change, the courage to change the things I can, and the wisdom to hide the bodies of the people I had to kill because they annoyed me.
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Post by Line_Calano »

mulepose, aka pollennæt, går han med da han har udviklet en lillesmule pollenallergi. når så han skal trække vejret tungere i forbindelse med at han laver noget letter det vejrtrækningen meget. endvidere undgår man fluer i næsen hvilket er alletiders på en sart kæmpe. Til spring har jeg skaffet mig en hut også da han er meget irriteret når pandelok og man rammer ørene.

Tak for de pæne kommentarer, jeg synes jo selv jeg er ejer af verdens to smukkeste. Men det er jo ikke altid sådan at alle andre er enige.

Plette er en kæmpe, Lille er målt til 180 så jeg vil tro at pletten rammer ca 178-179. han virker lidt lavere når man sidder på dem. men det kan også være lilles meget rejste hals der snyder.

desværre har allansfoto.dk ikke lagt nogle billeder op af mig, så flere billeder må vente. hvis der er fotograf på maarum på søndag kan det jo ske jeg får lidt derfra.
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Post by Line_Calano »

Jeg glemte lige at et pollennet kan købes i Heri rideudstyr i slangerup. de har to udgaver, denne er den der dækker mest.
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Post by MinnaN »

Lækkersmækkersmuksak Plethest. Han virker rolig og "på" på samme tid. SEJT! :askepot: Han er da en bette en, synes jeg. Eller snyder billederne??

Sådan vil jeg forresten ha Prinsen går til stævner. Jeg har vist ham billeder af heste, der går smukt og tændt, men han ryster bare på hovedet og griner. :viben:
"Jeg vil hellere i skoven, moar!" :viben:
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Post by Line_Calano »

plette lille? plette måler 180 ca, måske kun 178. men han er skal stor nok, jeg selv kan i hvert tilfælde ikke gøre mig forhåbninger om at se om han nu er ren på ryggen med mine 167 cm.
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
Lunah
Posts: 12
Joined: Tue 25. Mar 2008 22:56

Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Post by Lunah »

Han er lige en hest efter min smag... Selvom jeg foretrækker mit ridedyr lidt lavere, på trods af mine 188 cm.

Hold k*** han ser lækker ud... :elsk:
User avatar
MDN
Posts: 165
Joined: Sat 1. Mar 2008 21:14

Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Post by MDN »

Sikken skøn man, -og slet ingen grund til at kritisere 'rosenklumperne' i mine øjne...
Der ogs
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Post by MinnaN »

Det der pollen net lyder som noget jeg kunne bruge til Prinsen til vores skovture. Men så kan han jo ikke æde græs efter vores jordegalop på væddeløbsmarken. :ehh:

Står Plette og *kan ikke huske navn på anden dejlige hest* i nærheden af Lynge??
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
User avatar
Line_Calano
Posts: 669
Joined: Mon 3. Mar 2008 02:14

Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Post by Line_Calano »

Plette bliver så glad hver gang jeg fortæller ham om hvor meget i roser ham.

Plette og Grå står i helsinge, så tæt på lynge kan man jo dårligt kalde det.

Pollennettet sidder kun for oven og hænger ned over næseborene, det er ikke rundt om munden. plette både drikke rog spiser med sit på.
Grå power - For mere magt til de skimlede heste

http://linebergmann.dk/

'- Not particularly drunk, just the kind of drunk where you haven't been able to stand for the last three days.'
User avatar
Ms Strangefield
Posts: 1561
Joined: Thu 28. Feb 2008 16:29

Plette på slap line, denne gang med BILLEDER

Post by Ms Strangefield »

Aahhh Plette er jo en dressurhest Line! Hvorfor jager du ham så over de der farvede pinde engang i mellem? :tosse:

Tak for de skønne billeder!

Jeg skal lige hører dig.. For min rystebørge har jeg nemlig også udstyret med et net, og han hader det faktisk MERE end han hader de smådyr der rammer hans mule. Måtte du også igennem en tilvænningsfase, eller er det bare min neurotiker, der er "lidt" sær? For pt kan jeg vælge i mellem at han ryster mulen ind mod bringen(væk fra kriblekrable) eller op og frem (for så flytter nettet sig fra muletøjet) :slemhest:
http://thehorrorhorseshow.blogspot.com
Post Reply