sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Post by annetteB »

[url]http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-11354950.html?forside[/url]

Endnu en gang må jeg faneme undres!??
:ked: :-o :hva:

HVORDAN kan man holde en hel FAMILIE gemt i kælderen i 24 år??
Jeg mener både [i:a13a391378]"hvordan i det inderste afsvedne helvede lader det sig gøre uden nogen opdager det - ikke engang ens egen KONE!?!" [/i:a13a391378]og [i:a13a391378]"hvordan kommer man dog på, at dét kunne være en fremragende løsning på ens problematiske seksualitet bare at spærre ofrene inde i kælderen"[/i:a13a391378] og ikke mindst [i:a13a391378]"hvordan kan 6 mennesker være spærret inde i 24 ÅR uden at det lykkes dem - om ikke at flygte - så i det mindste at gøre opmærksom på deres eksistens!??"[/i:a13a391378]

Har folk svamp på hjernen??
:ked: :-o :hva:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Post by HeidiO »

Det lyder godt nok for underligt til at være sandt, at faderens kone ikke har vist at der sad nogen i kælderen i løbet af de 24 år.
Om ikke andet, så må hun da have undret sig over at hun ikke kunne komme ind i de rum de nu har siddet i.

Hvilket minder mig om, at jeg da engang havde en klassekammerat, hvis morfar havde et aflåst værelse på loftet af deres hus. Hmm, meget spooky!!!
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Post by annetteB »

[quote:35658db6fc]Det lyder godt nok for underligt til at være sandt, at faderens kone ikke har vist at der sad nogen i kælderen i løbet af de 24 år. [/quote:35658db6fc]


Synes osse det lyder lidt som et tilfælde af en meget meget fremragende fortrængningsevne.
:ked:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Diane
Posts: 271
Joined: Wed 20. Feb 2008 22:16

sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Post by Diane »

[quote:db96d5e8b6]Ydermere viste bedsteforældrene et brev, som kvinden angiveligt havde skrevet. Heri beder hun om, at ingen leder efter hende, da det vil øge lidelserne for hende og hendes børn.[/quote:db96d5e8b6]

Og det lader man så være med? Hvis jeg fik sådan et brev ville jeg da netop sætte himmel og hav i bevægelse for at finde hende.
Og 3 (tre) børn der bare sådan bliver droppet foran døren - og man så stadig ikke gør noget.

Natascha Kampusch-sagen blegner jo næsten i sammenligning med det her.

[quote:db96d5e8b6]Har folk svamp på hjernen??[/quote:db96d5e8b6]
Jeg tror måske mere vaniliekranse - sådan nogle med ekstra store huller
:hhansen:
Mange hilsner
Diane

* Don't try to lead by example, because they don't get it *


Er du bange for at ride? Tankefeltsterapi kan give dig rideglæden igen, hurtigt, nemt og effektivt. Læs mere på http://www.diane.dk/tft/
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Post by HeidiO »

Og så kan man jo undre sig, det er jo ikke lige den slags tanker om hverken Kampusch eller denne her sag, der melder sig når man ferierer i det meget idylliske Østrig.
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Post by annetteB »

[quote:670b043694]Og det lader man så være med? Hvis jeg fik sådan et brev ville jeg da netop sætte himmel og hav i bevægelse for at finde hende. [/quote:670b043694]

Og dét i samme sekund!!
:-o
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Post by 99E »

Tjah...
Jeg har også svært ved at tro, at man kan have en (til tider gravid og fødende!) kvinde boende i kælderen af sit hus - uden husets andre beboere opdager det.
Fødende kvinder og små børn larmer da, gør de ikke?
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
Lisbeth Sejberg

sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Post by Lisbeth Sejberg »

Det er eddermagme bizzart :opkast:

Der burde da snart være nogle, der iværksatte en "Boycut Østrig-kampagne" lige som dengang man boycuttede Frankrig p.g.a. atomprøvesprængningerne ved en eller anden fjerntliggende Stillehavsø.

Ja Østrig er sørme et idyllisk og dejligt land :tommelned:

Mvh. Lisbeth
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Post by Stimata Doamna »

Jeg tror også mest på evnen til at fortrænge ubehageligheder - nogen er bedre til det end andre :-o

Vi har en ikke særlig vellidt person i vores familie, og der var tale om fortrængninger hos en hel del mennesker, inden rette vedkommende endelig røg i spjældet.

Heldigvis kender jeg en del østrigere, der lader til at være rigtig vel forvarede. Men der er vel også en grund til, at de ikke bor i Østrig mere?? :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Susmh
Posts: 487
Joined: Mon 20. Feb 2006 12:32

sig mig engang - har folk svamp i hjernen??

Post by Susmh »

Jeg kan kun give jer andre ret.
Hvordan kan man i 24 år gå og tro at ens barn er bortført og samtidig aldrig gå ned i sin egen kælder.
Jeg er desværre meget forbløffet over menneskers evne til at gøre hinanden ondt.
Hvordan pokker kan man som far holde sin egen datter indespærret og voldtage hende i 24 år.
Kan godt forstå hvis hun er blevet lettere sindsyg under forløbet.
Hvis det ikke var fordi det stod i avisen alle steder ville jge tro det var en bizar aprils nar.
Susanne

Always look at the bright side of life.
Post Reply