Niels var sur

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Kokjo

Niels var sur

Post by Kokjo »

Niels var sur idag da han kom hjem fra arbejde, og jeg presser en del på mit staldprojekt. En hurdle var et vandbad af en art - støbt ovenpå gulvet hvor jeg skal have en boks - og det skulle brydes ned.

Først var han sur over at jeg gerne ville have han skulle se at få gang i hans hammer-ting elektrisk dims med en bankende mejsel. Hvad hedder sådan en ??
Så blev han endnu mere sur, da han fandt ud af at det sad satans godt fast, og at der var armering i den smule kant der var støbt op.
Han blev rigtig gnaven da vi ikke har nogen ordentlig STOR hammer på et langt skaft, for det ville sku da være nemmere end at banke med den el-dims.
Så fandt jeg min mukkert, og lovede at jeg ville fotografere hans gode gerning, og sætte beviset herind. Et bredt grin bredte sig og han fik i en fart afskaffet det støbte med mukkerten, så jeg måtte springe for livet, fordi de skarpe betonstykker stod ham om ørerne.

Så nu slipper i altså ikke for et par billeder, han læser nemlig dagligt med herinde :lol: Søde skat... Her er dine billeder, du er stærk og sej og meget meget dygtig :elsk: Du burde prøve at komme i tanke om dit password, så du kan få gang i din bruger herinde, det går ikke at du kun er en lurer :fy:

[img:21a7da6090]http://i189.photobucket.com/albums/z160/kokjo/IMG_8414.jpg[/img:21a7da6090]

[img:21a7da6090]http://i189.photobucket.com/albums/z160/kokjo/IMG_8416.jpg[/img:21a7da6090]

Ingen billeder af mukkertseancen - så var mit kamera med garanti blevet alvorligt såret.

Hvis Katiekat kommer på banen, så kan hun sikkert fortælle om dengang Niels skulle tjekke hvorledes gulvet i hendes stald kunne brydes op, når hun nu engang skal have lavet om. Der er en STOR hammer på Katiekats matrikel - og Niels fik stjerner i øjnene. Han har glædet sig lige siden til at få tilladelse til at svinge den hammer mere end 2 gange :lol:

Og forresten..... Hvorfor er det lige at nogle mænd er så stærkt tiltrukket af ild, råt kød, stort og farligt værktøj, store larmende køretøjer - motorsave - krudt og grillbenzin ?
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Niels var sur

Post by 99E »

Altså det med råt kød kan jeg forstå... Og ild. Resten er jeg ikke helt med på...

Det er godt, at Niels kan og vil hjælpe med at bygge bokse - og har praktisk værktøj.
:mikkel:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Niels var sur

Post by CXEC »

Godt med en handy mand! :hhansen:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Niels var sur

Post by Lena »

*Rullerrundtafgrin*


Gooooooodt gået Niels..................

I øvrigt så tror jeg at KatieKat kan lave dig et nyt pasword.............
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Niels var sur

Post by KatieKat »

Det ser godt ud Niels. Jeg regner med dig når vi skal have brudt resten af staldgulvet op. Så kan du svinge den hammer så meget dit hjerte begærer.
Skal jeg fixe dig et nyt password?

Fantastisk trick Christine. Gad vide om jeg også kan sparke gang i Anders ved at love at tage billeder af ham som pigerne herinde kan se?
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
Kokjo

Niels var sur

Post by Kokjo »

Det kan da godt være Dorthe... Niels blev ihvertfald noget højere end han plejer - og "så skulle de strigler få at se hvordan man klarer den sag"

Det går jo ikke at man ligner en slatten husfar, når man skal foreviges og vises frem på strigler.

Det skal lige siges at han ellers er flink til at hjælpe - især når det gælder bedækning, trække heste ind, fodre - køre hestetraileren for mig og så nu med boksene.

Han er desuden forrådssamler. Når han handler - så hjembringer han alt muligt skrammel, som han mener vi kunne gå hen og få brug for. Han sørger for at fryseren altid er fyldt op til randen og lidt til. Han sørger altid for at jeg har den shampoo der duer til mit møghår :elsk: og at vi altid har rigelige mængder grovfoder på lager til hestene. Han er alt i alt et godt parti, selvom han bliver ret vanskelig når han ikke får hans varme mad til aften med ordentlig tyk brun sovs. "man skal kunne gå på den uden at sætte spor" er hans ordsprog :lol:
mandarie
Posts: 26
Joined: Mon 17. Apr 2006 22:38

Niels var sur

Post by mandarie »

Hehe, lidt kvindelist virker som regel også her :hhansen:
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Niels var sur

Post by Godzilla »

Niels, det der password må du sgu se at få fixet!

Jeg kan godt sætte mig ind i det der med stort bevægeligt værktøj, men, men, det er for farligt i hænderne på mig. :doed:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Hulemanden
Posts: 24
Joined: Fri 27. Oct 2006 15:30

Niels var sur

Post by Hulemanden »

selvom jeg ikke har brugt det i godt et kan jeg nu stadig godt huske mit password, men nu har jeg altså fået et nyt
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Niels var sur

Post by Godzilla »

Hej Hulemand, rart med endnu en børste blandt striglerne. :katiekat:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply