vurdering

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

vurdering

Post by lonek »

Jeg har købt mig en hoppe for et år siden, som min nye ridehest. Men hun har desværre pådraget sig en gaffelbåndsskade, der ikke vil hele, så nu er hun jo kun til avl. Hun er kåret i DH med karakterene 8888 77 878 8. Er efter Traumdeuter, Aspirant, Windhuk og Pik Koenig. Hun fik sidste år et fint føl efter en ukompliceret foling. Hun skulle være nem at ifole... Hun er desuden 6 år og 172 i stg...

Hvad er hun mon værd?? :hva:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

vurdering

Post by annetteB »

Uh, aner det ikke....men jeg vil gerne have hende!
:linski:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

vurdering

Post by HHansen »

[quote:aeb1b33889="atengstedt"]Uh, aner det ikke....men jeg vil gerne have hende!
:linski:[/quote:aeb1b33889]

Jeg vil ha og jeg vil ha... :lea:
Vil du ikke også have min hoppe så??? Du kan ikke kun have en hoppe :hhansen: Vi kan bytte med en sadel eller 2?

lonek: Jeg synes det er svært at værdisætte avlshopper.. Du siger godtnok hun har fået et fint føl, men ved det at hun ikke selv har nået at præstere noget særligt ridemæssigt, så ved man jo ikke hvilke evner hun giver videre - og det føl hun har fået er ikke så gammelt endnu.. Så et forsigtigt bud fra mig ville nok ligge på 20-25.000.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

vurdering

Post by Ane »

det synes jeg er ret højt sat Hhansen.. - men jeg er ikke klog på avlshoppepriser. Jeg ville nok trevle HN og horse.dk igennem og se på hvad der ellers var af priser. evt. snakke med et par avlere.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
Stutteri Highmoor
Posts: 211
Joined: Mon 22. Oct 2007 20:59

vurdering

Post by Stutteri Highmoor »

Nu er dine informationer slet ikke fyldstgørende nok til at give et forsigtigt bud. Men skriv hendes fulde navn, og evt. reg.nr. så skal jeg "rode" lidt i det!

hilsen Belinda
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

vurdering

Post by Stimata Doamna »

Minimum slagteprisen. Vil du sælge hende?
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

vurdering

Post by lonek »

Hendes fulde navn er Tabita Lindholt og hendes regnr er 208333200204373... Hun er ikke til salg - endnu - da det kan være hun skal lave et føl til mig selv først... :heidio:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

vurdering

Post by annetteB »

[quote:3085aea608]Jeg vil ha og jeg vil ha...
Vil du ikke også have min hoppe så???[/quote:3085aea608]

Joo, hvis du leverer hende på adressen - så skidt da!
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

vurdering

Post by HHansen »

[quote:bb29ec5c9f="atengstedt"]Joo, hvis du leverer hende på adressen - så skidt da!
:hhansen:[/quote:bb29ec5c9f]

Sikke nu krævende du er igen - det er da dig der har en trailer, så kan du vel også hente kræet?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

vurdering

Post by annetteB »

[quote:e607f965cc]Sikke nu krævende du er igen - det er da dig der har en trailer, så kan du vel også hente kræet?[/quote:e607f965cc]

Og så vil du garanteret osse HA noget for hende??? Hvem er det NU der er krævende, hva?? hva?? hva??
:lea:

Kan du ikke få hende udstoppet? Så kan hun stå i Hall'en i det nye slot?
Husk: en død hest er jo en glad hest!
:ide:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply