Irriterende naboer

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Netto-Morten
Posts: 14
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:12

Irriterende naboer

Post by Netto-Morten »

Hvad dælen gør man når ens naboer for 3. weekend i træk spiller høj musik til klokken 4 om morgenen?
Normalt går jeg gerne i seng et par timer før, så jeg kan få lidt ud af formiddagen også, så det begynder altså at blive en smule irriterende.
Jeg har forsøgt at gøre dem opmærksom på problemet, men det virker tilsyneladende ikke. :mur:
Når de så ikke spiller højt musik så skændes de vist, for de råber dælme meget af hinanden, jeg kan høre præcist hvad der bliver 'sagt' og har efterhånden stort indblik i deres personlige problemer, da det ofte er et problem når jeg prøver at sove :-|

I nat sov jeg på sofaen, der er støjen ikke så gennemtrængende.

Jeg er snart ude i at blive ganske ondskabsfuld, da jeg ved at jeg står op ca. en time før dem om morgenen, og hvis de ikke snart fatter det, så kommer de til at stå op sammen med mig :mettebo: Jeg er dog helst fri.
Nå.. jeg må hellere slutte mit brok :hhansen:

/Morten 6 år, hævngerrig og ondskabsfuld.
Lone

Irriterende naboer

Post by Lone »

Klag til udlejer/boligforening.

Alternativt: spil høj musik kl. 10 om formiddagen - og håb de klager.

Hvis ikke de gør, fordi de synes at det er helt fint, har du så ødelagt muligheden for bagefter at klage til udlejer - når du selv gør det samme....

De fleste steder er der iøvrigt regler om hvor sent man må spille musik - dem kunne du jo kopiere meget stort på et a-4 ark og smide ind til dem - det ku da være at det virkede.
User avatar
Netto-Morten
Posts: 14
Joined: Sat 1. Mar 2008 16:12

Irriterende naboer

Post by Netto-Morten »

Udlejeren er relativt ligeglad med problemet, og nej der er ikke lavet regler omkring støj osv.
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

Irriterende naboer

Post by belmont »

LO lejernes landsorganisation det er det eneste sted du kan klage hvis udlejer er kold...
havde samme naboer for mange år siden de tæskede såbare hinanden hvis ikke de drak som svin og hørte elvis døgnet rundt imen sderes møgkøter gøede dagen lang jeg valgte så at flytte til sidst.
save a horse ride a cowboy ;-)
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Irriterende naboer

Post by Camilla... »

Sådanne underboer har jeg også.

De ynder at spille Bamse og kylling kl. 7 om morgenen... Behøver jeg nævne at jeg SJÆLDENT er i humør til dem på den tid :mur: :mur:
De synes selv at de synger fantastisk og har derfor STOR glæde af deres kareoke anlæg på alle tidspunkter af døgnet.... Det har jeg så IKKE.

Selv samme mennesker som ringer og brokker sig, ved den mindste lyd heroppe fra, brokker sig hvis min bil ikke holder sprit snore lige indenfor de gule streger... Hvilket er svært når bilen er så bred at den kun lige akurat kan være indenfor afmærkningen. De har sågar klaget til andelsforeningen over dette. Vi har ikke pladsmangel ellers og andelsforeninger har valgt at være... ligeglade.

Efter at forsøge at ignorere dem, gøre opmærksom på deres egen larm osv. (Jeg gider ikke klage over dem). Har jeg fået et meget godt forhold til min Metallica CD.
HVer gang de starter på deres larm, sætter jeg Metallica på anlægget, ligger den ene højtaler ned på gulvet og SKRUER OP.... :loneb:

Der går som regel ikke så længe før de fatter hentydningen.

Camilla - Som også er 6 år og hævngerrig.
God d
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Irriterende naboer

Post by KatieKat »

Flyt laaangt ud på landet. Herude er der også irriterende naboer, men man mærker det knap så meget når der er 300 meter over til dem.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Irriterende naboer

Post by Lone Beck »

[quote:e7778ac4a7]Flyt laaangt ud på landet.[/quote:e7778ac4a7]

Nemlig. Vores naboer er helt fine. At de bor 1 km væk er bare et ekstra plus :jeanie:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
belmont
Posts: 341
Joined: Fri 29. Feb 2008 21:25

Irriterende naboer

Post by belmont »

el flyt herop fjellet hvor den nærmeste larm er når det blæser en halv pelikan lol
save a horse ride a cowboy ;-)
aribeth

Irriterende naboer

Post by aribeth »

Jeg forstår bare slet ikke den der hævngerrighed og nabokrig... selvfølgelig kan der være naboer som er død irriterende og slet ikke til at tale med, men HAR i prøvet at tale rigtig pænt til dem?!

Jeg hader nabokrige... da jeg boede i byen var der en dame som vi bare ikke kunne med... dengang var jeg også yngre og mere sur over hvis andre folk ikke ville de samme som jeg... Men det dræner jo en for energi sådan noget.

Jaja det er da nemt nok at bede folk flytte på landet, men det er jo ikke alle der gider at bo på bøhlandet, og desuden, hvis alle flyttede herud, så var der sgu ikke så rart og fredeligt.
I øvrigt har man da stadigvæk naboer på landet og dem skal man da også have et godt forhold til.


Katrine
tine-lykke
Posts: 70
Joined: Thu 28. Feb 2008 15:04

Irriterende naboer

Post by tine-lykke »

Ja der er ingen tvivl om, at bor naboerne på behørig afstand, så får man et bedre forhold til dem :hhansen:
Post Reply